Vad kul att du påminner om att detta är min näst sista dag... innan jag går på semester!Titan dag för nu är det näst sista semester dagen!!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad kul att du påminner om att detta är min näst sista dag... innan jag går på semester!Titan dag för nu är det näst sista semester dagen!!!
![]()
Ja den som spar den har!!!Vad kul att du påminner om att detta är min näst sista dag... innan jag går på semester!(japp, strö salt i såren, japp)
Jag har ju bara fem veckor kvar efter den här veckan...Ja den som spar den har!!!![]()
Får jag köpa in mig?Jag har ju bara fem veckor kvar efter den här veckan...![]()
![]()
Ouhf! Tokdiggar argonaut. Men den andra vill jag se mer av!
10s, då kommer man väl minst 25?Jag grejade 50m i pool när jag var en liten grabb (2 längder). Efter covid klarar jag typ 10 sekunder maxmen man ska inte deppa vi får väl öva upp!
Ja absolut!! Ta 3 av mina 6 så kan jag få tre av dina nästa årFår jag köpa in mig?![]()
Inte med dagens form10s, då kommer man väl minst 25?
Otroligt läcker!!Sure. Mitt Vodzilla bygge av lite lösa delar...
![]()
![]()
![]()
Och ett lume-shot...
![]()
Otroligt läcker!!
ToppJa absolut!! Ta 3 av mina 6 så kan jag få tre av dina nästa år![]()
Jäklar vad du skulle ångra dig nästa årTopp!!!
Vad är det för andra delar du använt?Tack, ja den blev rätt bra. Jag är nöjd.
Hade först tänkt nya 350-boetten men tyckte denna boett passade det japanska temat bättre.
Vad är det för andra delar du använt?
Därifrån (Aliexpress) har jag aldrig handlat.. Hur fungerar det med tull och krångel därifrån??Vostok 2409A, SU-märkt som jag servat.
Tavla ifrån Aliexpress.
Visare från någon av de vanliga leverantörerna (kommer ej ihåg vem).
Edit: Bandet ifrån eBay
Därifrån (Aliexpress) har jag aldrig handlat.. Hur fungerar det med tull och krångel därifrån??
Kanon!! Tack!!
Dvs exakt som när man handlar från Ebay. I år tycker jag faktiskt dessutom att detta har fungerat och i mitt fall har jag inte blivit dubbeldebiterad för moms någon enda gång när jag har köpt från ex Ukraina via Ebay.
Därifrån (Aliexpress) har jag aldrig handlat.. Hur fungerar det med tull och krångel därifrån??
Carl Gustaf!!Roar mig lite igen!![]()
![]()
Roar mig lite igen!![]()
![]()
Carl Gustaf!!![]()
Bra! Jag har inte hittat nån bild!!Den verkar ha förstoring från fabrik
![]()
Köp en sån där nu!!Nallebjörnar i överflöd, nej, nu får du nog ändra lite på algoritmerna Putin, så sugen är jag inte!!!
![]()
Bra! Jag har inte hittat nån bild!!