Utvisaren
Diamant
Instämmer. 40-50 graders värme, varför åka till sådana ställen. Man är ju bränd så det räcker ändå tänker jag.
Borta helt ok men hemma är ta mig f a n bäst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Instämmer. 40-50 graders värme, varför åka till sådana ställen. Man är ju bränd så det räcker ändå tänker jag.
Borta helt ok men hemma är ta mig f a n bäst
Den där lollipop-skuggan!Tgirf!!
Undrar hur den är tänkt att användas...Vilken rolig bezel!
Watch Vostok Komandirskie FC MILAN Italy Wostok Vintage Wristwatch Rare | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Watch Vostok Komandirskie FC MILAN Italy Wostok Vintage Wristwatch Rare at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Det är väl något med fotboll på urtavlan så vem vet?Undrar hur den är tänkt att användas...
Lite häftig och definitivt ovanlig. Undrar bara varför säljaren inte vill visa baksidan. Vad döljer sig där?Vilken rolig bezel!
Find many great new & used options and get the best deals for Watch Vostok Komandirskie FC MILAN Italy Wostok Vintage Wristwatch Rare at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Är perioderna 15 minuter i den där sporten där de sparkar boll?Vilken rolig bezel!
Om jag har förstått det hela rätt delas en fotbollstävling in i två delar som är 45 minuter långa vardera. Mellan dessa tar man en liten paus. Jag ser framför mig att man sätter sig i gräset på den fina planen och inmundigar medhavd matsäck innan domaren ånyo blåser till fortsatt spel.Är perioderna 15 minuter i den där sporten där de sparkar boll?
Inte en aning? Kan fråga min sambo för hon brukar titta på sånt där.Är perioderna 15 minuter i den där sporten där de sparkar boll?
Jag googlade istället då jag inte vågade fråga henne för då har hon troligen trott att jag fått stroke då hon vet att jag är totalt ointresserad av all sportInte en aning? Kan fråga min sambo för hon brukar titta på sånt där.
Hmmm ok. Kan det vara korgboll, boccia eller kull som kör 15 minuter?Jag googlade istället då jag inte vågade fråga henne för då har hon troligen trott att jag fått stroke då hon vet att jag är totalt ointresserad av all sport
Speltiden (fotboll) – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Är det inte den spårten där där de har svart platt boll och spelar med? Ser ju ut så på bezeln...Är perioderna 15 minuter i den där sporten där de sparkar boll?
Krocket eller varpa kanske?Hmmm ok. Kan det vara korgboll, boccia eller kull som kör 15 minuter?
Det där låter mer som lerduveskytte. Nej, just det svart, skrev du ju...Är det inte den spårten där där de har svart platt boll och spelar med? Ser ju ut så på bezeln...
De kör ju effektiv tid så rätt meningslöst i så fall. Plus time outer och ja...Är perioderna 15 minuter i den där sporten där de sparkar boll?
Alltså i varpa.De kör ju effektiv tid så rätt meningslöst i så fall. Plus time outer och ja...
Kanske snarare Vurpa? (nu behöver jag semester, känner jag)Alltså i varpa.
Inte Rysk men tennisSaknar ett ur ned dubbla vridringar markerade 15, 30, 40, adv så man kan hålla reda på tennis. (40-noll? Vem är så jdra dålig?)
Jamän dåså, det här är ju den nya sporttråden, eller hur!Inte Rysk men tennis
Usch!!! Nä nu återgår vi till fiskmåsar!!Jamän dåså, det här är ju den nya sporttråden, eller hur!
Jaaaa!många måsar på min här!Usch!!! Nä nu återgår vi till fiskmåsar!!
Här hittade jag en med en rejäl mås!! En stortrut!!Jaaaa!många måsar på min här!
Fyra får jag det till!
Nej fasen!4,5 mås för det är en halv under klockan 1 index med!Jaaaa!många måsar på min här!
Fyra får jag det till!
FLER på bilden! Säkert 3-4 i jägarns väska!!!Jaaaa!många måsar på min här!
Fyra får jag det till!