Utvisaren
Diamant
Fel sekund oä stålisen alltså. Eller gått av. Den är lite kort som hon sa.
![Zany face :zany_face: 🤪](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f92a.png)
![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fel sekund oä stålisen alltså. Eller gått av. Den är lite kort som hon sa.
"cock"???Champis o cock!
![]()
Japp!gammal hederlig m96 men levererar fortfarande!Carl Gustaf!!![]()
Nej tyvärrO hålspetsammo med radioaktiva partiklar, direktimporterade från putinland. Jag tackar jag.![]()
Bättre det än att oroa sig...Roar mig lite igen!![]()
![]()
Inskolar nästa generation!
Vart bor du @Utforskaren? Jag tänkte skicka rekryterna till dig i present när de är lagom närgångna!!!
![]()
![]()
Ah, det skall va gôtt o leva!!!
![]()
Skicka dem till Köpenhamn och klubb Kakadu så känner de sig nog som fågeln i bur hemma. Har en vän sagt.Inskolar nästa generation!
Vart bor du @Utforskaren? Jag tänkte skicka rekryterna till dig i present när de är lagom närgångna!!!
![]()
![]()
Ah, det skall va gôtt o leva!!!
![]()
Har du sett den större modellen??
![]()
![]()
![]()
Och Baltika 2609 verk dessutom!!Biffigare boett, mindre font!
Och Baltika 2609 verk dessutom!!
Hahaha!!
![]()
Och Baltika 2609 verk dessutom!!
Baltika... en god öl!
![]()
Fint urverk med
![]()
![]()
Hahaha!!
![]()
HA verket ser helt annorlunda ut om du kikarVarför kallas de Baltika och gäller det bara 2609A (eller även varianterna .1,.HA,.B)?
Vet inte om jag provat! Baltika München låter som en udda kombo!
Våffeljärnet var coolt!!!
Köpte du? Urkul uggleverk!![]()
![]()
Borta helt ok men hemma är ta mig f a n bäst![]()
HA verket ser helt annorlunda ut om du kikar
![]()
Varför det kallas baltika kan du läsa om här:
Ja våffelmönstret kallas "guilloch" och det är jäkligt läckert
Blev ingen uggla men jag hittade igen den i en katalog (därifrån bilden kom)![]()
F-n, nu måste jag skaffa minst en Baltika! Finns det några Baltika ägare i tråden???