MAz_666
Guld
WTF? Vad är det med Oleg och hans måleri-försök?Här hittade jag en med en rejäl mås!! En stortrut!!
![]()
Fick han inte utlopp för sina idéer på lågstadiets kladdis-timmar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
WTF? Vad är det med Oleg och hans måleri-försök?Här hittade jag en med en rejäl mås!! En stortrut!!
![]()
FLER på bilden! Säkert 3-4 i jägarns väska!!!
![]()
Förbereder inledningen på fredagskvällens cocktailbonanza.
På programmet ikväll står inledningsvis Negroni. Stirred; not shaken.
Med min kära Zvezda ГЧЗ ПЕНЗА från Q3 1953. Strax 70 år ung! På det jag svurit jag aldrig skulle bära: fett bund!
Go’ helg klockomaner!![]()
Lika delar gin, Campari och en röd vermouth. Sedan tweakar man den in absurdum med massa olika gin:er och/eller olika typer av vermouth (Martini Rosso is a no-no). Men alltid den ”vanliga” camparin. Bitter. Rätt besk. Man måste lära sig den …Vad är det i en Negroni? Har säkert druckit det förr, men...
Lika delar gin, Campari och en röd vermouth. Sedan tweakar man den in absurdum med massa olika gin:er och/eller olika typer av vermouth (Martini Rosso is a no-no). Men alltid den ”vanliga” camparin. Bitter. Rätt besk. Man måste lära sig den …
Nu är jag kanske lite SEN PÅ BOLLEN.. men klocksamlare är väl en sport i sig, rejäla adrenalin påslag när man väntar på en pjäs.Jag googlade istället då jag inte vågade fråga henne för då har hon troligen trott att jag fått stroke då hon vet att jag är totalt ointresserad av all sport![]()
Speltiden (fotboll) – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Att måla är lite av en av mina andra hobbys, man kanske skulle ge sig på o måla en
Att måla är lite av en av mina andra hobbys, man kanske skulle ge sig på o måla en
Någon som önskar att beställa något?
Här är en referens på ett spelkort.
Någon som önskar att beställa något?
Här är en referens på ett spelkort.
I en turtle boett?En TMHT klocka hade ju inte vart fel!!!
Här hittade jag en med en rejäl mås!! En stortrut!!
![]()
WTF? Vad är det med Oleg och hans måleri-försök?
Fick han inte utlopp för sina idéer på lågstadiets kladdis-timmar?
Negroni gillar vi. Zvezda likaså. Det där med bandet kan vi diskutera...Förbereder inledningen på fredagskvällens cocktailbonanza.
På programmet ikväll står inledningsvis Negroni. Stirred; not shaken.
Med min kära Zvezda ГЧЗ ПЕНЗА från Q3 1953. Strax 70 år ung! På det jag svurit jag aldrig skulle bära: fett bund!
Go’ helg klockomaner!![]()
Jag skulle vilja ha en sån här urtavla, med alla siffror fel, och sen ska den gå motsols. Och den ska höras med.
![]()
Hoppar du över apelsinskivan?Lika delar gin, Campari och en röd vermouth. Sedan tweakar man den in absurdum med massa olika gin:er och/eller olika typer av vermouth (Martini Rosso is a no-no). Men alltid den ”vanliga” camparin. Bitter. Rätt besk. Man måste lära sig den …
Negroni gillar vi. Zvezda likaså. Det där med bandet kan vi diskutera...![]()
Jäklar! En datumruta fast med hieroglyfer hade varit fett!Förstår hur du tänker... Spana in min nya one-hand-watch
![]()
Haha han tog lite för mycket på ena sidan, svor, gjorde samma på andra sidan.. ett par gånger..Oleg har filat flitigt!
![]()
![]()
Vostok 2209 Gold Plated Au20 Vintage Fully Original USSR Mechanical Watch 1960s for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vostok 2209 Gold Plated Au20 Vintage Fully Original USSR Mechanical Watch 1960s at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Ingen regal utan undantagJag har för lvrigt också ägt en one hand watch, en regal.
Jäklar! En datumruta fast med hieroglyfer hade varit fett!
Skulle hällre ha ett solur än o sitta o försöka minnas de därGår väl o fixa.
Gjorde den här för några år sedan (alltså programmerade koden för den).
![]()
Du vill alltså ha en LSD-klocka?Jag skulle vilja ha en sån här urtavla, med alla siffror fel, och sen ska den gå motsols. Och den ska höras med.
![]()
Och du har då byggt en LSD-light-klocka?Förstår hur du tänker... Spana in min nya one-hand-watch
![]()
Zest är det som gäller!Hoppar du över apelsinskivan?![]()
Du vill alltså ha en LSD-klocka?
Och du har då byggt en LSD-light-klocka?
Men cool!![]()
Tror jag köpte just detta först, och ngn broder sedan hakade på.Det kan vi diskutera länge!
Väldigt snyggt, vem har gjort designen? Vem var först med bandet i tråden? Hur många i tråden äger ett sådant här band? Vilka har inte fattat storheten med bund än i tråden? Varför är bund det snyggaste du kan bära?...
![]()