Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shinksanzen speed.Är "går som tåget" bra i detta sammanhang, eller betyder det att den går jääääättefort, eller att den går, ibland, men inte alltid i tid?![]()
Ja den blå ostvoken köpte du framför nosen på migEn lyckad semester är alltid trevligt och att vandra i fjällen är över huvud taget nyttigt för både kropp och själ. Ännu roligare blir det om tre paket innehållandes sammanlagt fem klockor väntar när man kommer hem från semestern. Nedan en första bildpresentation efter uppackning. Ett par av dem tillkom efter bra tips från min danske klockkompis. Resten har jag rotat fram på egen hand. Hyfsat skick på alla fem...
![]()
En lyckad semester är alltid trevligt och att vandra i fjällen är över huvud taget nyttigt för både kropp och själ. Ännu roligare blir det om tre paket innehållandes sammanlagt fem klockor väntar när man kommer hem från semestern. Nedan en första bildpresentation efter uppackning. Ett par av dem tillkom efter bra tips från min danske klockkompis. Resten har jag rotat fram på egen hand. Hyfsat skick på alla fem...
![]()
Rock n roll frukost.
Kaffe och en fimp. Fimpen är alltså jag.
En annan som landat.
Aeromobilni vijska typ. Är en fallskärm på så jag gissar luftburna trupper.
Oleglume ink en som lossnat och ligger i datumrutan. Klart överpris men jag ville ha tavlan. Fick ändå ner den lite i pris.![]()
![]()
![]()
АЕРОМОБІЛЬН ВIЙСЬКАRock n roll frukost.
En annan som landat.
Oleglume ink en som lossnat och ligger i datumrutan. Klart överpris men jag ville ha tavlan. Fick ändå ner den lite i pris.![]()
![]()
![]()
Fallskärmsjägarna typRock n roll frukost.
En annan som landat.
![]()
![]()
När jag ser ett rådjur tänker jag inte: "Åh, vad vackert", utan "Var är bössan?"Morrn!!![]()
![]()
Oj, förlåt, visste inte att du också...Ja den blå ostvoken köpte du framför nosen på migMen det var ju lika bra att jag glömde lägga bud i tid! Fint att den är i trygga händer!
När jag ser ett rådjur tänker jag inte: "Åh, vad vackert", utan "Var är bössan?"
![]()
Vad gillar Runar fiskmåsar?Ungefär som jag och måsar då fast tvärtom! Åh, hej kompis!!!
![]()
Stackarn. Han måste vara gravt dement och glömde att han köpte en likadan igår... och i förrgår... och dan innan dess...
Osv.
Enda fördelen för honom är väl att han träffar nya människor varje dag.
Kanske @Johanaxe66 att drar ihop sig till en demensutredning... "oj en desert shield, den tar jag... oj en desert shield, den tar jag..."En lyckad semester är alltid trevligt och att vandra i fjällen är över huvud taget nyttigt för både kropp och själ. Ännu roligare blir det om tre paket innehållandes sammanlagt fem klockor väntar när man kommer hem från semestern. Nedan en första bildpresentation efter uppackning. Ett par av dem tillkom efter bra tips från min danske klockkompis. Resten har jag rotat fram på egen hand. Hyfsat skick på alla fem...
Vänta bara, det finns en välarbetad tanke bakom... återkommer.Kanske @Johanaxe66 att drar ihop sig till en demensutredning... "oj en desert shield, den tar jag... oj en desert shield, den tar jag..."
Du kanske inte hade någon innan... Eller jo kanske... kanske rent av två... Eller tre?
Ha ha ha.❤❤❤
Kors i krösamoset goe pastorn!Frångår tillfälligt mitt senaste tema, det är ju ändå söndag!!!
Gud välsigne er!
![]()
Alltså en välrökt, inte för hårt så den blir torr, rådjursskank... det är en av få ting jag inte delar med mig av. Galet gott.När jag ser ett rådjur tänker jag inte: "Åh, vad vackert", utan "Var är bössan?"
![]()
Gött, då har du ju bryggeriet skapligt nära...Vaknade upp i Mazettifabriken i Malmö innerstad. I solsken!
När man firar plywoodbröllop är endast det bästa gott nog: NVCh30 Gen1 på handgjort läder.![]()
Lite har Oleg allt frotterat sig mot baksidan. Vi hoppas att det är mot armen som friktion har uppstått!Nämnda Ostvok blir först ut. Utförande i titan-nitrid, dessutom i till synes oanvänt skick. Blå tavla med typiska antydningar till tunna sprickor i färgen.
![]()
![]()
![]()
Nemas problemas. Jag visste inte att du budade heller och framförallt så lade jag ju inte bud då jag snoozade.... men man kan ju störa sig i alla fallOj, förlåt, visste inte att du också...Detta blev i vilket fall som helst min första Ostvok.
Jo, jag har noterat avvikelsen, men jag tror snarare på miss i tillverkningsprocessen. Det finns inga dom helst andra tecken på någon såndär "frottering" mot baksidan. Skall även ta en titt under baklocket bara jag hinner.Lite har Oleg allt frotterat sig mot baksidan. Vi hoppas att det är mot armen som friktion har uppstått!![]()
Du kan ju alltid bli en frottör som ny hobby? Smyga runt i hissar och gnida dig mot... flanell?Jo, jag har noterat avvikelsen, men jag tror snarare på miss i tillverkningsprocessen. Det finns inga dom helst andra tecken på någon såndär "frottering" mot baksidan. Skall även ta en titt under baklocket bara jag hinner.
Konstigt detta med tid. Nu har jag semester, men har jag tid att kunna ägna mig åt min favorithobby?
För att inte tala om vildsvin!Alltså en välrökt, inte för hårt så den blir torr, rådjursskank... det är en av få ting jag inte delar med mig av. Galet gott.![]()
Kan ni skicka upp lite såna hit till mig!?För att inte tala om vildsvin!![]()
Flanellhissen tar dig till nya nivåer?Du kan ju alltid bli en frottör som ny hobby? Smyga runt i hissar och gnida dig mot... flanell?
![]()
Kanske skulle fresta med en nos Ostvok med papper box och faderullan utan sprickor i tavlan!Nämnda Ostvok blir först ut. Utförande i titan-nitrid, dessutom i till synes oanvänt skick. Blå tavla med typiska antydningar till tunna sprickor i färgen.
![]()
![]()
![]()