• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Beo

Patek
2-Faktor
Tack! 😍
Har precis fått igång det, nålen satt fast i brännaren så fick fila om kuggstången den hade kuggat över och pajjat. sen va backventilen i tanken paj med den är bytt nu och tanken är rengjord från ärja.. Är ett Svenskt Radius 111 denna gång 😂
Snart dax för tilläggs nick på Vostok primus?!😅😊
 

Utvisaren

Patek
Tack! 😍
Har precis fått igång det, nålen satt fast i brännaren så fick fila om kuggstången den hade kuggat över och pajjat. sen va backventilen i tanken paj med den är bytt nu och tanken är rengjord från ärja.. Är ett Svenskt Radius 111 denna gång 😂
Hm. Jag har en häck stående som jag inte dragit igång. Kanske läge för en utflykt.
20220724_215736.jpg
 

Utvisaren

Patek
Det där är ett spritkök va? Ser ju ganska välhållet ut! Läckert!! 😍
Jag har en par spritkök jag med, det här är nog mitt äldsta:
1658695314190.jpeg



Skickar med min Grå Varg och en av titanerna med så det inte blir allt för off topic :)
1658695713367.jpeg
Fn vet vad det är. Brorsan tyckte att jag inte var nog förberedd "ifall ryssen kommer" då jag bara hade ett gasdrivet Trangia-kök. Så han köpte ett till mig någonstans. Det är nog för sprit då det nog är enklare att komma över än gas.
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Fn vet vad det är. Brorsan tyckte att jag inte var nog förberedd "ifall ryssen kommer" då jag bara hade ett gasdrivet Trangia-kök. Så han köpte ett till mig någonstans. Det är nog för sprit då det nog är enklare att komma över än gas.

Ja sprit verkar du ha gott om, bara o länsa spritskåpet nu när du inte dricker 😉
 

Delgada

Patek
Blev katten trött av att fylla i ansökan till frimurarna? ;)

Vad kan jag säga, de har billig sprit. :hungry:

Edit: min själ är ganska billig, men jag har sålt den till desto fler.
Jag träffade en man å jobbets vägnar som visade sig vara frimurare. Jag frågade om det var sant att de bar svarta kåpor, drack blod och låg i kistor.
Han sa: "Nej då, det är bara myter, men vi äter spädbarn"
Du får räkna kalorier på det @Utvisaren .😄
 

Utvisaren

Patek
Jag träffade en man å jobbets vägnar som visade sig vara frimurare. Jag frågade om det var sant att de bar svarta kåpor, drack blod och låg i kistor.
Han sa: "Nej då, det är bara myter, men vi äter spädbarn"
Du får räkna kalorier på det @Utvisaren .😄
Här kommer lunchen. En halv buljongtärning. Typ 0 kalorier men viktigt med salt. Jag har nu alltså helt frivilligt gått in på dag 4 av 3.
Klockbyte på det.
20220725_124657.jpg
 

Vostok

Audemars
Jo en sådan står på listan. Men de man hittar utanför ryssland är ju prisade som om de var gjorda av guld.
Köp den här istället... "NICE HAND PAINTING DIAL,RARE" 😂

 

Rikala

Patek
2-Faktor
Köp den här istället... "NICE HAND PAINTING DIAL,RARE" 😂


Själv väljer jag och kalla den "Not så najs hand paiting dial, ruined", men vi har olika olika syn på saker o ting!
 
Topp