Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tillbaka på 120 kalorier om dagen. Och testar ett träningspass.
Klockbyte på det.
![]()
Såna där coola ashtray-bezel... Ser ut att vara gjorda för att matchas mot ett bund....?Skepp-o-hojski
Klockbyte till en submarinski Komandirskie med spindelski tavelski och tvåski lumski vid tolvskie.
![]()
Kamratski! Denna bildski värmer mitt hjärtaski som gärna vill förgylla min handledski med ett liknande urski.Skepp-o-hojski
Klockbyte till en submarinski Komandirskie med spindelski tavelski och tvåski lumski vid tolvskie.
![]()
Kräves skepparexamen för en dylik tingest?Sehr schön. Jaja, jag ser sjön.
![]()
Har käkat kråkbär, hjortron och blåbär så jag nästan blev mätt..
![]()
Nej det räcker med sextant, vind i seglen och 2hg snusKräves skepparexamen för en dylik tingest?
Fantastiska nyheter!Nej det räcker med sextant, vind i seglen och 2hg snus![]()
Nä.Såna där coola ashtray-bezel... Ser ut att vara gjorda för att matchas mot ett bund....?
Kråkbär är underskattat. Eller, ja, man måste vänja sig vid den lite bistra smaken, men när vi fjällvandrar brukar jag plocka och äta när jag går. Skall tydligen vara en väldigt bra C-vitamin-källa, har jag hört.Sehr schön. Jaja, jag ser sjön.
![]()
Har käkat kråkbär, hjortron och blåbär så jag nästan blev mätt..
![]()
Bra törstsläckare och dom går ju plocka på vintern med om det är snöfritt.. Dessutom förbättras smaken en aning om dom utsatts för frost eller kokasKråkbär är underskattat. Eller, ja, man måste vänja sig vid den lite bistra smaken, men när vi fjällvandrar brukar jag plocka och äta när jag går. Skall tydligen vara en väldigt bra C-vitamin-källa, har jag hört.
Var hade du sex tanten?Nej det räcker med sextant, vind i seglen och 2hg snus![]()
Det var hon som stod nere vid sjön och gapade "sehr schön"Var hade du sex tanten?![]()
Såna där coola ashtray-bezel... Ser ut att vara gjorda för att matchas mot ett bund....?
Yay det löste sig han hade en bank tillAlltså, man dealar med en snubbe från Moldavien i dagar och så när det väl är i lås och skall betalas, då har han konto på en bank med sanktioner. Då han tydligen håller till i Transnistrien. Så kan det gå.
Och jag som skulle få två Vostok verk gratis på köpet.
![]()
Yay det löste sig han hade en bank till![]()
Bara att släppa sargen och in i matchen.Klockren humor i denna tråden! Som ny medlem känner jag mig tvungen att läsa om den från början ifall jag har missat någon humoristisk höjdpunkt.
Lite stjärnhimmel över det.Testar tavlan jag lekte med igår i en Vostok Century Time boett.
Blev bättre i en boett!
![]()
![]()
Lume i bezeln!!!Testar tavlan jag lekte med igår i en Vostok Century Time boett.
Blev bättre i en boett!
![]()
![]()
Testar tavlan jag lekte med igår i en Vostok Century Time boett.
Blev bättre i en boett!
![]()
![]()
Det är bra radiumLume i bezeln!!!![]()
Lume i bezeln!!!![]()
Den lyser ju magiskt!! Pröva lägga färg först i botten och låt torka och sedan lume med klarlack eller genomskinlig nagellackSatt med det, första försöket stt luma en hel bezel, blev skit, men...
Alldeles för tjock lume, baderad på pulver och trälim. Skall testa blanda med klarlack istället!
![]()
![]()
Den lyser ju magiskt!! Pröva lägga färg först i botten och låt torka och sedan lume med klarlack eller genomskinlig nagellack![]()
Jo samma här... Även aceton brukar jag få skäll när det tar slutAh, bra tips! Har ju lånat nagellack innan...![]()
Jo samma här... Även aceton brukar jag få skäll när det tar slut![]()