MAz_666
Guld
Great minds think alike.Åter på kontoret…
Dock sportar jag ett mer binärt lite tråkigt cis-band.
Men balkongblommorna är rosa, och kuddarna pryds av flamingos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Great minds think alike.Åter på kontoret…
Snyggt!Great minds think alike.
Det där bandet saknar lite bärnstenAlltså, lite tråkig i vanligt ljus, men på kvällen så blir det bättre . Funderar om jag skall använda visarna som hör till tavlan eller om jag har något roligare.
Kanske skall se om jag kan få lite mer rolig färg dagstid med, skvätta färg på kanske?
Har tyvärr problem med balansen, får se om jag lyckas få igång urverket...
To be continued...
Måste. Ha. Flamingokuddar.Great minds think alike.
Great minds think alike.
Måste. Ha. Flamingokuddar.
Shit vad sur han ser ut.Jag fattar inte vad ni pratar om alls nu... Jag tycker det där klockarmbandet funkar varje dag, här tex när va jag på väg till Ica igår och hade ett sånt klockarmband på mig?
Trumma till mig en flaska seglardricka och en långburkShit vad sur han ser ut.
Var falukorven slut?
Fick du trumma ihop något annat till middag?
Shit vad sur han ser ut.
Var falukorven slut?
Fick du trumma ihop något annat till middag?
Det va mig en skaplig körv!!Japp, han hittade ingen fädbod eller någon jänta med!
På temat armband tidigare. Uppåt norr borde det kanske finnas med samiska mönster för den som gillar sånt? Tennarmband och sånt?Trumma till mig en flaska seglardricka och en långburk
På temat armband tidigare. Uppåt norr borde det kanske finnas med samiska mönster för den som gillar sånt? Tennarmband och sånt?
Är det ingen som kommit på den iden att göra klockarmband av detta? Går nog hem även hos vikingahorden.
Till och med som bund... om någon nu gillar det?
Samiskt bund! Inte ens @Johanaxe66 skulle väl få för sig att visa förakt för något dylikt.Till och med som bund... om någon nu gillar det?
Saken är den att jag av olika skäl är lite svag för det samiska. Bund är dock alltid bund och därmed ber jag att få reservera migSamiskt bund! Inte ens @Johanaxe66 skulle väl få för sig att visa förakt för något dylikt.
Jag tror Roger Pontare kommer att bli besviken när han får veta.....Saken är den att jag av olika skäl är lite svag för det samiska. Bund är dock alltid bund och därmed ber jag att få reservera mig
Det var nog dig jag citerade i ett forum för något/några år sedan, när jag själv förfasades över bund (!)Saken är den att jag av olika skäl är lite svag för det samiska. Bund är dock alltid bund och därmed ber jag att få reservera mig
Vad säger experterna om denna? En grön tavla saknas ju i samlingen
Väcker ärligt talat ingenting hos mig. Vad är det ens för modell?Vad säger experterna om denna? En grön tavla saknas ju i samlingen
Som vi säger i Småland. Verkar dyyt!Vad säger experterna om denna? En grön tavla saknas ju i samlingen
Det ser ut som en liten återblick designmässigt mot första Kirovan. Praktiskt med kronan kl 2.Väcker ärligt talat ingenting hos mig. Vad är det ens för modell?
Det är ett Vostok 2403 verk i den (ett 2409 med centersekund axeln bortplockad, men man kan sätta dit en och ha två sekundvisare om man vill)Det ser ut som en liten återblick designmässigt mot första Kirovan. Praktiskt med kronan kl 2.
Man skulle nästan tro på ett Molnija verk i?
Kul klocka, om inte annat något att mecka med och byggamite själv
Vad säger experterna om denna? En grön tavla saknas ju i samlingen
Väcker ärligt talat ingenting hos mig. Vad är det ens för modell?
Det ser ut som en liten återblick designmässigt mot första Kirovan. Praktiskt med kronan kl 2.
Man skulle nästan tro på ett Molnija verk i?
Kul klocka, om inte annat något att mecka med och byggamite själv
Det är ett Vostok 2403 verk i den (ett 2409 med centersekund axeln bortplockad, men man kan sätta dit en och ha två sekundvisare om man vill)
Såhär ser urverket ut.. Notera V märkningen på bryggan som 2403 verken har: