• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
4-8. Dygnets bästa timmar. Lugnt och svalt.
Kaffe på det.
Och något oändligt intressant i en ihoprullad matta. På tal om att leva i nuet.
Så go morgon till er alla.

20220814_054258.jpg

20220814_054604.jpg
20220814_054404.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Fin fångst! Jag brukar verkligen inte köpa lösa verk, förutom ett lass, men lurade lite på de verken. Det säger ju ping titt som tätt menar jag. 😁😁

Godmorgon!

Jo, det gör ju det! Hoppas på ok balanser, har ju en del klockor som ligger och väntar! Beställde även 4st tunna guldiga verk.

Lyckades själv plinga till en icke ryss häromdagen, när jag skulle lossa balansen. Balansen satt fast i bryggan med en pytteliten mojäng, den flög tyvärr och jag lär nog aldrig hitta den igen. 🚀🤯
 

Utvisaren

Patek
Godmorgon!

Jo, det gör ju det! Hoppas på ok balanser, har ju en del klockor som ligger och väntar! Beställde även 4st tunna guldiga verk.

Lyckades själv plinga till en icke ryss häromdagen, när jag skulle lossa balansen. Balansen satt fast i bryggan med en pytteliten mojäng, den flög tyvärr och jag lär nog aldrig hitta den igen. 🚀🤯
Men ändå, man är lyckligt lottad i världen som har det som problem. 🙏
 

Utvisaren

Patek
Dagens snabbmodd. Kanske man skulle jobba in lite orange istället för rött?

72214776-9290-4A4A-A9A2-AA4EA2896009.jpeg
Om du tänker att du har rött och blått nu. Emellan de kulörerna ligger lila. Det är ett alternativ. Men svårt att få till.
Motsatskulör till blått är orange. behöves inte mycket för att liva upp.
Andra toner av blått istället för allt det röda också möjligt. Bara ett par tankar.
 

Utvisaren

Patek
Nästan 30° idag. Man skulle ju kunna vara på stranden, eller på sjön, eller sitta i skuggan under ett träd.
Men man kan också köra in ved...
👍
20220814_151211.jpg
20220814_151214.jpg

Men nu är jag i alla fall klar.
Winter is coming. Elen lär inte bli billigare i år. Kan nog tycka att vi alla som kan bör dra ner värmen i vinter så vi kan skicka en del el till Tyskland som är helt jla beroende av sk "Putangas"...
 
Topp