Var det du som knep den bunten med 2409 som var SU märkta på bukten?
Bunt o bunt, 12st. Dock su-märkta. Får se hur många som är ok...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var det du som knep den bunten med 2409 som var SU märkta på bukten?
Ebay är inte stort nog.Bunt o bunt, 12st. Dock su-märkta. Får se hur många som är ok...
Ebay är inte stort nog.
Fin fångst! Jag brukar verkligen inte köpa lösa verk, förutom ett lass, men lurade lite på de verken. Det säger ju ping titt som tätt menar jag.Ouch! Beställde 9st Slava-verk med...
Fin fångst! Jag brukar verkligen inte köpa lösa verk, förutom ett lass, men lurade lite på de verken. Det säger ju ping titt som tätt menar jag.
Men ändå, man är lyckligt lottad i världen som har det som problem.Godmorgon!
Jo, det gör ju det! Hoppas på ok balanser, har ju en del klockor som ligger och väntar! Beställde även 4st tunna guldiga verk.
Lyckades själv plinga till en icke ryss häromdagen, när jag skulle lossa balansen. Balansen satt fast i bryggan med en pytteliten mojäng, den flög tyvärr och jag lär nog aldrig hitta den igen.
Bygger du bomber nattetid eller?Glömde lägga upp ett par bilder igår.
Fin måne, något slöjad av molnen.
Bygger du bomber nattetid eller?
Om du tänker att du har rött och blått nu. Emellan de kulörerna ligger lila. Det är ett alternativ. Men svårt att få till.Dagens snabbmodd. Kanske man skulle jobba in lite orange istället för rött?
Dagens snabbmodd. Kanske man skulle jobba in lite orange istället för rött?
En galen tanke är ju att skära av den långa flärpen? Men du skall kanske träna handleden framöver?Same today!
Winter is coming. Elen lär inte bli billigare i år. Kan nog tycka att vi alla som kan bör dra ner värmen i vinter så vi kan skicka en del el till Tyskland som är helt jla beroende av sk "Putangas"...Nästan 30° idag. Man skulle ju kunna vara på stranden, eller på sjön, eller sitta i skuggan under ett träd.
Men man kan också köra in ved...
Men nu är jag i alla fall klar.
Den tappade helt klart i gubbpoäng när flexbandet togs bort! Blev ju en trevlig sak!!!Nyputsad Raketa - vilket lyft det blev att byta bort flexbandet. Verkar dessutom gå bra.
Den tappade helt klart i gubbpoäng när flexbandet togs bort! Blev ju en trevlig sak!!!
Ska dock spara flexbandet, klockan har nåt mönster i botten runt glaset som passar ihop med bandets.
Nä!det är ju vapenremmen som jag har på klockan!!En galen tanke är ju att skära av den långa flärpen? Men du skall kanske träna handleden framöver?
Samt Eulit perlon!Flex och bund passar till allt! Gammalt tajgaordspråk!