Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spaning av ukrainare som flytt hit:
"svenska hem påminner om den tidiga barndomen i Sovjetunionen, där många hem var i det närmaste identiska.
– Så är det i Sverige nu också. Alla har likadana stolar, likadana doftljus. Det är som Sovjet för rika, säger Sasha och skrattar på nytt."
Snaskefar!![]()
Och... hur byter man lampor i den? Är den sänkbar?Här har vi satsar mest på källartrappan, ommålat, ny matta i trappan, öppnat upp så set är ca 6-7m högt o tak och en 1,25m lång kristallkrona.
Vardagsrummet ser ut som skräp, bott här 10 år men inte gjort något speciellt! Sleten tapet från 60-talet, hål lite här o där.
Vi vill tro att vi inte är som alla andra
![]()
Skål!
![]()
Och... hur byter man lampor i den? Är den sänkbar?
Jag hissar ner min när jag byter lampor i den...Och... hur byter man lampor i den? Är den sänkbar?
Gräsänkling. Old fashioned och 90% mörk som satans röv choklad. Thats it. Måste ju kompensera för träningen menar jag. @Ackee ligger kvar på 5,5 kg minus ännu...![]()
Jag hissar ner min när jag byter lampor i den...
![]()
Man får väl se om man klarar hålla nya vikten och inte krypa upp de där kilona igen.Inte riktigt säker på vad du menar, @UtvisarenMen då har du 5,5 kg till godo inför höstens och vinterns ostbrickor, drinkar...
Blir nog fint. Snåla inte på vinet och lägg inte i fisken för tidigt.Försöker mig på fisksoppa.. Skål!
Blir nog fint. Snåla inte på vinet och lägg inte i fisken för tidigt.![]()
Blir nog fint. Snåla inte på vinet och lägg inte i fisken för tidigt.![]()
Det lät mer avancerat än fiskpinnar och pasta så då blir det vin iFår koka ihop ett tag på svag värme innan firren hoppar i sista minuterna.
Heyy... Hur visste du att det skulle vara vin i??![]()
Gissad att du körde en klassiker, fisksoppa med saffran (bas på morot och potatis) och sedan kanske en vitlöksaioli eller ren creme fraiche till. Det är barnsligt gott.Det lät mer avancerat än fiskpinnar och pasta så då blir det vin i![]()
Att du gjorde. Har snålt med pilsner hemma men det kan ju bli en old fashioned till kanske. Skall dra ner lite på sockerlagen...Hörde jag skål?...
![]()
Gissad att du körde en klassiker, fisksoppa med saffran (bas på morot och potatis) och sedan kanske en vitlöksaioli eller ren creme fraiche till. Det är barnsligt gott.
"Lite"...Att du gjorde. Har snålt med pilsner hemma men det kan ju bli en old fashioned till kanske. Skall dra ner lite på sockerlagen...
Fänkål väl balanserat till vitfisk. Bra grejer.Jag brukar köra utan potatis och med fänkål i, vin såklart...![]()
Gissad att du körde en klassiker, fisksoppa med saffran (bas på morot och potatis) och sedan kanske en vitlöksaioli eller ren creme fraiche till. Det är barnsligt gott.
Det där lät avancerat!!Gissad att du körde en klassiker, fisksoppa med saffran (bas på morot och potatis) och sedan kanske en vitlöksaioli eller ren creme fraiche till. Det är barnsligt gott.
Tog 2 matskedar men då får man köra en 8 bourbon typ. Inte mig emot men tja. 1 msk sockerlag, 4-5 cl bourbon o h 8-12 dutt med Arga Sture blir i en bra härad."Lite"...![]()
Klyva lite ved inför vintern?Va f..n!lördag morgon o jobb!!!![]()
![]()
![]()
Det var jag som väntar.Gräsänkling. Old fashioned och 90% mörk som satans röv choklad. Thats it. Måste ju kompensera för träningen menar jag. @Ackee ligger kvar på 5,5 kg minus ännu...![]()