• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Old fashioned.

20220902_202023.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Spaning av ukrainare som flytt hit:

"svenska hem påminner om den tidiga barndomen i Sovjetunionen, där många hem var i det närmaste identiska.

– Så är det i Sverige nu också. Alla har likadana stolar, likadana doftljus. Det är som Sovjet för rika, säger Sasha och skrattar på nytt."

Snaskefar! :hungry:

Här har vi satsar mest på källartrappan, ommålat, ny matta i trappan, öppnat upp så set är ca 6-7m högt o tak och en 1,25m lång kristallkrona.

Vardagsrummet ser ut som skräp, bott här 10 år men inte gjort något speciellt! Sleten tapet från 60-talet, hål lite här o där.

Vi vill tro att vi inte är som alla andra 🤣

20220902_201531.jpg


Skål!

20220902_202421.jpg
 

Utvisaren

Patek
Här har vi satsar mest på källartrappan, ommålat, ny matta i trappan, öppnat upp så set är ca 6-7m högt o tak och en 1,25m lång kristallkrona.

Vardagsrummet ser ut som skräp, bott här 10 år men inte gjort något speciellt! Sleten tapet från 60-talet, hål lite här o där.

Vi vill tro att vi inte är som alla andra 🤣

20220902_201531.jpg


Skål!

20220902_202421.jpg
Och... hur byter man lampor i den? Är den sänkbar?
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Jaha, nu går den la ok förutom datumet som inte fungerar alls, har antagligen gjort något fel.

Körs utan ena skivan tillfälligt då jag ändå skall fixa datumet, vilke bara känna den på armen. Lagom sleten sekundvisare med från ett donatorverk.

Skål!

20220902_220002.jpg


Slava 2428
20220902_214446.jpg

20220902_205731.jpg
 

MAz_666

Rolex
Gräsänkling. Old fashioned och 90% mörk som satans röv choklad. Thats it. Måste ju kompensera för träningen menar jag. @Ackee ligger kvar på 5,5 kg minus ännu... 🐷😅
Det var jag som väntar.
Typ 98,9% av alla som kör cleansing, snabbnedgångar etc. är sedan tillbaka på sin startvikt, och inte sällan lite högre än starten.
Vissa snabbare än andra.
Man måste ju lägga om livet (ofta kosten) for ever, annars kommer ju ditt normala leverne just ta dig tillbaka till ”normalläget”.
Om inte tanken är ”vad coolt det är att ha det jävligt i veckor/månader” så brukar jag lite till mans undra ’varför?’
Så det var jag som sa ”berätta när du väger som vanligt igen”. 😂😂😱😂😂⌚️ (Klocka för att inte vara OT … 😉 )
Jag hade ingen apelsin, så det blev Manhattan. Gubbdrink. Gott.
 
Topp