Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"En svetsloppa på glaset" ligger en bit utanför min bekvämlighetszon om vi säger så...Är det verkligen en ring på urtavlan? Är det inte en svetsloppa på glaset?
Hahaha!! Jag hade en Amphibia som någon hade använt vid svetsning och den hade liknade märken i glaset efter svetsstänk"En svetsloppa på glaset" ligger en bit utanför min bekvämlighetszon om vi säger så...
Hahaha!! Jag hade en Amphibia som någon hade använt vid svetsning och den hade liknade märken i glaset efter svetsstänk
Hm nej inte jag. Gillar Exacta annars.Någon här som vann denna? Hade tänkt o buda men glömde av...
Själv tar jag en stadig buljong och undrar om den här lilla rackaren kan vara värd att köpa en hel hink med visare?
Vet inte. Det är grejen.Lätt men vad är den till? Kanske finns någon i lådan...
Vet inte. Det är grejen.
Men det är nog inte någon kronografvisare. Så det blir nog inget köp.
Ser ut som något till en Zim med subsekund
Jag får det till 29,2 mmHade en i plast, har ett gäng i metall med, men de kanske inte är till raketa. Hur stort är det inne i boetten?
Hittade två från en Raketa UFO
Övriga, som jag inte vet vad de skall vara till
Har du provat den orangea ringen till segelbåten?Sista rycket i trädgården. Klippa, rensa, så och sen strunta i den i till februari.
Blä.
Jo, det var just det som var planen. Men det kostade mig en smörkniv... den satt bra!Har du provat den orangea ringen till segelbåten?
Tror du inte det skulle bli bra?
Den är iofs bra nu med...
Ok. Jag har varit med om något liknande när jag skulle ta bort originalbezeln på en 090 tunna.Jo, det var just det som var planen. Men det kostade mig en smörkniv... den satt bra!
Klockbyte. Vi tar och är lite wild and crazy och kör tunna på en måndag imorgon! Med svart racingläder för att fira in hösten.