Japp!dryga ut inför vinterns elpriser!!Klyva lite ved inför vintern?![]()
![Zany face :zany_face: 🤪](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f92a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp!dryga ut inför vinterns elpriser!!Klyva lite ved inför vintern?![]()
Du har helt rätt. Tänker jag skall köra ordentligt en gång till. Vill ner 5kg till. Men nu provar vi att hålla detta en månad eller två.Det var jag som väntar.
Typ 98,9% av alla som kör cleansing, snabbnedgångar etc. är sedan tillbaka på sin startvikt, och inte sällan lite högre än starten.
Vissa snabbare än andra.
Man måste ju lägga om livet (ofta kosten) for ever, annars kommer ju ditt normala leverne just ta dig tillbaka till ”normalläget”.
Om inte tanken är ”vad coolt det är att ha det jävligt i veckor/månader” så brukar jag lite till mans undra ’varför?’
Så det var jag som sa ”berätta när du väger som vanligt igen”.️ (Klocka för att inte vara OT …
)
Jag hade ingen apelsin, så det blev Manhattan. Gubbdrink. Gott.
Det var jag som väntar.
Typ 98,9% av alla som kör cleansing, snabbnedgångar etc. är sedan tillbaka på sin startvikt, och inte sällan lite högre än starten.
Vissa snabbare än andra.
Man måste ju lägga om livet (ofta kosten) for ever, annars kommer ju ditt normala leverne just ta dig tillbaka till ”normalläget”.
Om inte tanken är ”vad coolt det är att ha det jävligt i veckor/månader” så brukar jag lite till mans undra ’varför?’
Så det var jag som sa ”berätta när du väger som vanligt igen”.️ (Klocka för att inte vara OT …
)
Jag hade ingen apelsin, så det blev Manhattan. Gubbdrink. Gott.
Någon som har gått en Photoshop-kurs, men som bestämde sig för att hoppa över kapitlet om maskning...En av de bättre bilderna man sett på eBay.
Ja nu är det bara mörker, minusgrader och meterdjup snö att se fram emot.. Tjohoo!!Band för band lämnar vi sommaren bakom oss.
![]()
![]()
Eller som engelsmannen säger: "Inch by inch we are turning to the centimeter system".
GRYMT!Idag var det dags för mitt lilla Desert Shield-projekt.
Tidigare i år köpte jag en oerhört märklig Scuba-Dude-Amphibian. Dels var tavlan milt uttryck skum, men även resten av klockan var mystisk, eftersom den tycktes ha samma attribut som en Desert Shield från den första serien.
![]()
Demonteringen startade. Bakstycket stämmer till 100%. femsiffrigt serienummer, men inte högre nummer än 10000, bra. Insidan på bakstycket döljer en antimagnetisk sköld, vilket även det är korrekt.
![]()
![]()
Rotorn har rätt text och verket är SU-stämplat.
![]()
Tavlan är verkligen underlig. Dykaren ser på ett sätt handmålad ut, men linjerna är samtidigt lite för tunna för det. Index-markeringarna ser ju ut som skrot. Den blå färgen är även väldigt grynig, vilket inte känns så produktionsmässigt. En prototyp? Baksidan avslöjar ingenting som jag kan se.
![]()
![]()
Rätt tavla på rätt klocka och plötsligt har jag en ganska mint Desert Shield S1!
![]()
![]()
Någon som har gått en Photoshop-kurs, men som bestämde sig för att hoppa över kapitlet om maskning...![]()
Madda f*cker!!!Idag var det dags för mitt lilla Desert Shield-projekt.
Tidigare i år köpte jag en oerhört märklig Scuba-Dude-Amphibian. Dels var tavlan milt uttryck skum, men även resten av klockan var mystisk, eftersom den tycktes ha samma attribut som en Desert Shield från den första serien.
![]()
Demonteringen startade. Bakstycket stämmer till 100%. femsiffrigt serienummer, men inte högre nummer än 10000, bra. Insidan på bakstycket döljer en antimagnetisk sköld, vilket även det är korrekt.
![]()
![]()
Rotorn har rätt text och verket är SU-stämplat.
![]()
Tavlan är verkligen underlig. Dykaren ser på ett sätt handmålad ut, men linjerna är samtidigt lite för tunna för det. Index-markeringarna ser ju ut som skrot. Den blå färgen är även väldigt grynig, vilket inte känns så produktionsmässigt. En prototyp? Baksidan avslöjar ingenting som jag kan se.
![]()
![]()
Rätt tavla på rätt klocka och plötsligt har jag en ganska mint Desert Shield S1!
![]()
![]()
Den där säljs sannolikt även som en lädergördel på en SM-sajt för de som är lagda åt det hållet. Jag dömer ingen, jo kanske lite de som kör med bund...@branting
![]()
Oldschool Aviator handmade extra wide cuff watch band 18-24 mm double buckled | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Oldschool Aviator handmade extra wide cuff watch band 18-24 mm double buckled at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Något för dig kanske? Vuxenstorlek på bund.
@branting
![]()
Oldschool Aviator handmade extra wide cuff watch band 18-24 mm double buckled | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Oldschool Aviator handmade extra wide cuff watch band 18-24 mm double buckled at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Något för dig kanske? Vuxenstorlek på bund.
@Rikala
Letade du en sån här?
![]()
Vintage soviet VOSTOK Komandirskie watch blue submarine textured 2414a 341334 for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vintage soviet VOSTOK Komandirskie watch blue submarine textured 2414a 341334 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Trevlig kväll grabbar!
Drinken för oss med hår på bröstet!![]()
jo för en slurk av det där så är det enda fjunen som sitter kvar...Drinken för oss med hår på bröstet!![]()
E:120 Extrakt från torkade honor av kochenillsköldlusen.... det är vad den danska köttindustrin går ut på.Jag tycker den är helt ok, dock har jag aldrig gillat det röda på korven, fattar inte att danskarna äter den!![]()
Är det verkligen en ring på urtavlan? Är det inte en svetsloppa på glaset?Har jag fel på färgseendet eller är detta albinon? Är den inte lite väl mörk?
Kul att någon krafsat en ring i smutsen...
![]()