• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Vostok

Audemars
Elektrogitara URAL! Najs! :hungry:
:hungry: :hungry:
Kööööp!!!


Här har du en annan modell där även katt verkar medfölja? 🤔
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Roade mig med och ställa rätt datum.

20220904_211545.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Kööööp!!!


Här har du en annan modell där även katt verkar medfölja? 🤔

Kunde inte mostå!!!

Screenshot_20220904-211903_Chrome.jpg

Screenshot_20220904-211913_Chrome.jpg
 
  • Like
Reactions: Beo

Utvisaren

Patek
Hur gick det med fjäderhuset jag skickade?
Än så länge går det kanon!!! Jag har inte gjort någonting sedan jag satte mittenmojängen till fjädern uppochner. Även jag fick något uppochner i samband med det. Kan ha varit humöret. 🤔 Fattar inte hur svårt det kan vara att sätta sig och göra något vettigt. Det är ju trots allt en sniper jag jobbar på. Vore ju kul att få ihop den. Jaja. Ibland får man leva med att vara idiot. :bag:
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Än så länge går det kanon!!! Jag har inte gjort någonting sedan jag satte mittenmojängen till fjädern uppochner. Även jag fick något uppochner i samband med det. Kan ha varit humöret. 🤔 Fattar inte hur svårt det kan vara att sätta sig och göra något vettigt. Det är ju trots allt en sniper jag jobbar på. Vore ju kul att få ihop den. Jaja. Ibland får man leva med att vara idiot. :bag:

Tag foton innan du monterar ned!!! Just sådana saker är lätta att glömma...

Du är i gott sällskap! 😉
 

Utvisaren

Patek
Tag foton innan du monterar ned!!! Just sådana saker är lätta att glömma...

Du är i gott sällskap! 😉
Tja, jag hade redan snurrat ihop fjädern i trumman så många gånger att jag kände mig säker på åt vilket håll den skulle vara. Jag har faktiskt fotat allt och har även en fin guide från watchuseek. Men så fort man tror man kan något kommer verkligheten och våldtar en på ett glatt och trevligt sätt. Verkligheten och gravitationen är verkligen inga bra vänner. :wtf:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Extremt mycket OT. Håll topic!

Det har delats ut 3-dagars avbytarbänk till vissa. Dessa kommer bli permanenta om det inte blir skärpning i tråden.
 
Senast ändrad:
Topp