Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack själv och hoppas du är nöjd med den och den får lysa ikapp med solen!nu kommer den härliga tavlan till sin rätt igen.
Tack själv för att jag fått fingra på denoch att fått se till att den får ett långt liv!Vostok Admiralskie:
Med lite hjälp ( tack @Vostok ! ) hittade jag den här för några veckor sen.
Boetten ser ut som en klassisk 420 boett i rostfritt stål men det är en oversized boett i titan. Automatiskt 2416b-urverk. Urtavlan saknar ursprungsmärkningen i urtavlans nederkant och indikerar att det är en transitional watch. Alltså från tiden mellan Sovjet och Ryssland. Klockan ser ganska oansenlig ut men den är lite speciell och gjordes i en liten upplaga. Det finns liknande klockor i den här boetten med Scuba dude urtavlan och en annan urtavla med Valentina Tereshkova ( Första kvinnan att flyga ut i rymden. Fortfarande den enda kvinnan som flygit ut i rymden ensam.).
Tyvärr slutade klockan att fungera strax efter att jag tog emot den men skicket avslöjade att klockan är nästan oanvänd. Eftersom den troligen är från början av 1990-talet och är oanvänd så hjälpte @Beo mig att serva den. Nu går den perfekt igen! Tack Beo!
Den där är riktigt cool!! Måste jaga fler till mig själv, men ska hitta en åt @Beo med först!Vostok Admiralskie:
Med lite hjälp ( tack @Vostok ! ) hittade jag den här för några veckor sen.
Boetten ser ut som en klassisk 420 boett i rostfritt stål men det är en oversized boett i titan. Automatiskt 2416b-urverk. Urtavlan saknar ursprungsmärkningen i urtavlans nederkant och indikerar att det är en transitional watch. Alltså från tiden mellan Sovjet och Ryssland. Klockan ser ganska oansenlig ut men den är lite speciell och gjordes i en liten upplaga. Det finns liknande klockor i den här boetten med Scuba dude urtavlan och en annan urtavla med Valentina Tereshkova ( Första kvinnan att flyga ut i rymden. Fortfarande den enda kvinnan som flygit ut i rymden ensam.).
Tyvärr slutade klockan att fungera strax efter att jag tog emot den men skicket avslöjade att klockan är nästan oanvänd. Eftersom den troligen är från början av 1990-talet och är oanvänd så hjälpte @Beo mig att serva den. Nu går den perfekt igen! Tack Beo!
Tackar tackar!älskar vänligheten och omtänksamheten här i forumet.Den där är riktigt cool!! Måste jaga fler till mig själv, men ska hitta en åt @Beo med först!
Den där är riktigt cool!! Måste jaga fler till mig själv, men ska hitta en åt @Beo med först!
Det ligger en på ebay nu..Tackar tackar!älskar vänligheten och omtänksamheten här i forumet.
Tack!var det den som det står Gagarin på?för isåfall är det Tereskova som bilden visar.men trevlig är den.Det ligger en på ebay nu..
Snygg!Själv kör jag compressor idag!
Tackar!ja jag är mycket nöjd med den!
Kan ta hand om den där jag så slipper du krångla med det där... Kan pröjsa frakten till och med Hahaha!!Renovering av NVCh-30 generation 2 börjar arta sig,väntar på nya packningar och armband innan hopplock!
Tack vad snäll du är!Kan ta hand om den där jag så slipper du krångla med det där... Kan pröjsa frakten till och med Hahaha!!
Hahahaha!! Ja det är ju snart ju och allt sååå!! Grattis till jäkligt fin klocka!! Grymt!!Tack vad snäll du är!
Kult! Ett bra val. En av mina favoritryssar.Fick hem denna idag. Mycket charm för rubeln.
Jäklar!!Själv kör jag compressor idag!
Välkommen hit!och alltid hellre sent än aldrig ju!Jäklar!!
Vilken kul tråd, får nästan be om ursäkt för att jag inte hittat hit förut!
Den där är fruktansvärt bra!
Grattis till en fin dinka och en trisst granne!Slänger väl in en bild på min nya klocka!
Känner att vi kommer att uppleva en hel del äventyr tillsammans!
Ska skaffa fler band (i 22mm...)!Men snygg är den, nästa blir nån med lite mer urflippad tavla, har en granne som HATAR Sovjet
Det där ser ut som min gamla, med avslagen lumeplupp o allt. Är det den så är den trycktestad oldschool, dvs jag har dykt med den.Slänger väl in en bild på min nya klocka!
Känner att vi kommer att uppleva en hel del äventyr tillsammans!
Ska skaffa fler band (i 22mm...)!Men snygg är den, nästa blir nån med lite mer urflippad tavla, har en granne som HATAR Sovjet
Ok!Det där ser ut som min gamla, med avslagen lumeplupp o allt. Är det den så är den trycktestad oldschool, dvs jag har dykt med den.
Skitsnygg ju!Jag orkade inte vänta på meranom!så nu har jag fått ihop NVCh-30'an generation 2 och byter packningar när de kommer,för övrigt är jag nöjd med resultatet efter putsning,servat verk och omlumade visare och tavla eller vad sägs?!
Tackar!och tack själv att jag fick ta över den från dig för jag är grymt nöjd med den.Skitsnygg ju!
Fy fanken vad vackert!!Jag orkade inte vänta på meranom!så nu har jag fått ihop NVCh-30'an generation 2 och byter packningar när de kommer,för övrigt är jag nöjd med resultatet efter putsning,servat verk och omlumade visare och tavla eller vad sägs?!
Tack!så du anser inte att jag "sabbat" den i alla fall?Fy fanken vad vackert!!
Förädlat heter det!!Tack!så du anser inte att jag "sabbat" den i alla fall?