Själv försöker jag köpa bla den här, men blir nog ingen affär pga ständiga strömavbrott m.m., säljaren verkar tyvärr inte pigg på o skicka utomlands.
![]()
Plastboett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Själv försöker jag köpa bla den här, men blir nog ingen affär pga ständiga strömavbrott m.m., säljaren verkar tyvärr inte pigg på o skicka utomlands.
![]()
Udda. Säg till om det strandar helt så köper jag denSjälv försöker jag köpa bla den här, men blir nog ingen affär pga ständiga strömavbrott m.m., säljaren verkar tyvärr inte pigg på o skicka utomlands.
![]()
Jo i det utförandet vete fåglarna om jag ens har sett den innan.Eftersom det är storhelg satte jag på mig den kanske snyggaste och ovanligaste klockan i min samling. En Raketa.
![]()
Min är en reissue. Orginalet har jag aldrig sett i en annons någon gång.Jo i det utförandet vete fåglarna om jag ens har sett den innan.
Det förklarade en del!Min är en reissue. Orginalet har jag aldrig sett i en annons någon gång.
Raketa Polar. En kultklocka. Den har en "systermodell" som man fortfarande kan hitta i fint skick. Den är egentligen minst lika kultig. Raketa Antarktida.Det förklarade en del!![]()
Gäller att blåsa hela klockbudgeten innan året är slut!Oops...
![]()
Vroom vroom!!Gäller att blåsa hela klockbudgeten innan året är slut!
![]()
![]()
![]()
Kan ju omöjligen vara en ryss ...![]()
Nu testar vi den kollektiva kunskapen här. Gissa klockan. Bonuspoäng för ungefärligttillverkningsår.
Klart det är en ryss! Vad tror du om mig..? Jag har inte råd med andra klockorKan ju omöjligen vara en ryss ...
![]()
Upptäckte att den här lilla rackaren fortfarande lyser efter ca 40 årKlart det är en ryss! Vad tror du om mig..? Jag har inte råd med andra klockor![]()
Gäller att blåsa hela klockbudgeten innan året är slut!
![]()
![]()
![]()
Herre jävlar vilken läckerbitDet är storhelg och därför har jag lådan med den finare delen av samlingen hemma. Nu kan jag ju vara med på en ministry-måndag. Den här ministryn utgick ur Vostoks sortiment för ett tag sen:
![]()
![]()
Gäller att blåsa hela klockbudgeten innan året är slut!
![]()
![]()
![]()
Hehe!
Beställde precis 3 ryssar till och 6st bund!!!
![]()