• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Watchvintage

Cartier
Morgon, en Sniper idag, lurpassar på ett seminarium😅

20230110_085019.jpg
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Saken är den att även om jag har en hel del kronografer så har jag bara en endaste OKEAH (och den håller jag i 😁).
Men eftersom jag är en god Kamrat kommer nedan några exempel på OKEAH till salu. De flesta ser ut att vara riktiga och tycks kunna dateras till 80-talet. Den sista är antingen jätteskum eller extremt unik, bla i en annan boett. Ingen är billig...

(Min egen är inte en "äkta", utan bara en som är ihopskruvad av bra delar av en duktig klockkompis.)

Det kan tilläggas att de äldsta, från 70-talet, i stort sett inte går att få tag på och vad de kostar vill jag inte ens tänka på.

 
Senast ändrad:

Rikala

Patek
2-Faktor
Men eftersom jag är en god Kamrat kommer nedan några exempel på OKEAH till salu. De flesta ser ut att vara riktiga och tycks kunna dateras till 80-talet. Den sista är antingen jätteskum eller extremt unik, bla i en annan boett. Ingen är billig... (Min egen är inte en "äkta", utan bara en som är ihopskruvad av bra delar av en duktig klockkompis.) Det kan tilläggas att de äldsta, från 70-talet, i stort sett inte går att få tag på och vad de kostar vill jag inte ens tänka på.

Billiga är de med 😅
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Men eftersom jag är en god Kamrat kommer nedan några exempel på OKEAH till salu. De flesta ser ut att vara riktiga och tycks kunna dateras till 80-talet. Den sista är antingen jätteskum eller extremt unik, bla i en annan boett. Ingen är billig...

(Min egen är inte en "äkta", utan bara en som är ihopskruvad av bra delar av en duktig klockkompis.)

Det kan tilläggas att de äldsta, från 70-talet, i stort sett inte går att få tag på och vad de kostar vill jag inte ens tänka på.


Den sista ser verkligen superskum ut! Oleg har överträffat sig själv 😂😂
 

Watchvintage

Cartier
Snygga klockor!

Jo, den guldiga bezeln är inte rätt till boetten, men jag gillar den kombon faktiskt 🤩

Revell 330 är den röda, den svarta är svart matt revell färg (köpte båda på Panduro)

Kul du gilla combon😀 Får se hur jag gör med den.
Tog ett litet besök på Panduro idag så kanske kanske blir en annan bezel i slutändan. Fanns två olika mattsvarta köpte jag rätt?

Här ska målas nu!!!😉😅

20230110_145548.jpg
 
Senast ändrad:
Topp