Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack för så utförligt svar Fixoflex . Trodde den var moddad för jag kände inte igen vridringen riktigt, hade för mig att dom såg ut som på din översta bild. Låter som goda nyheter för mig . Kommer en bild i morgon, Tim ur länk har satt på en jäkligt fin länk på den, tror det kommer att bli en favvo faktiskt. Tusen tack!Tror inte alls den är moddad! Det är en Vostok amphibia automat med den nya boetten!
Den berömda "Scuba Duden" fortsätter i ny tappning. Som du säger 200m. Klockan är helt ny eller bara något år gammal! Brukar dock vara en lyspunkt på ringen! Men har sett dykare utan på de nyare modellerna
Klarar rätt hårda tag! Tycker det är mycket klocka för pengarna!
Här är första generationen "Scuba Dude". Såg ljuset i mitten av 80-talet!
Här är min motsvarande amphibia! (Denna tog vi fram på forumet WUS för några år sedan)
Ps. Din på nedre bild ser jävlit hård itTror inte alls den är moddad! Det är en Vostok amphibia automat med den nya boetten!
Den berömda "Scuba Duden" fortsätter i ny tappning. Som du säger 200m. Klockan är helt ny eller bara något år gammal! Brukar dock vara en lyspunkt på ringen! Men har sett dykare utan på de nyare modellerna
Klarar rätt hårda tag! Tycker det är mycket klocka för pengarna!
Här är första generationen "Scuba Dude". Såg ljuset i mitten av 80-talet!
Här är min motsvarande amphibia! (Denna tog vi fram på forumet WUS för några år sedan)
Fick hem denna för en dryg vecka sedan. Den är allt lite rolig men den kommer troligtvis inte få särskilt mycket handledstid.
Här kommer minJo, den är lite kultig. Det är kul att en tillverkare tar sig tid att producera för ett klockforum!
Fick hem denna för en dryg vecka sedan. Den är allt lite rolig men den kommer troligtvis inte få särskilt mycket handledstid.
Tack för infon!nagge!
Kul junior Desert Shield! Den tillverkades med både lysspunkt i sekundvisaren och som din klocka, rak sekundvisare!
Dessa tillverkas fortfarande! Det finns många franken av denna modell! Tror dock att din är ok! Som du ser är det endast Vostok
loggan och inte "MADE IN USSR" som brukligt är!
Tack för infon!
Fastnade bara för den i förbifarten på ebay.
Har absolut ingen aning om ursprung eller liknande men hoppas då att allt är som det ska med den. Några utmärkande saker man ska hålla utkik efter på eventuella frankens?
Alltid lika härligt att dra upp klockan med världens sladdrigaste krona.
Läcker Malakim!
Tycker visarna är fulsnygga på ett bra sätt!
Tycker den kräver en egen tråd i diskussionsdelen!
Grattis!
Ja fyfan, jag måste liksom luta klockan neråt för att få kronan att liksom hänga för uppdragningAlltid lika härligt att dra upp klockan med världens sladdrigaste krona.
Kör samma metodJa fyfan, jag måste liksom luta klockan neråt för att få kronan att liksom hänga för uppdragning
Träffade en trevlig varelse med en skön CCCP:are
Riktigt ball tavla, nu blev jag lite avundsjuk. Borde inte den sitta riktigt bra på ett lädernato?
Min säger hej! eller Мои здоровается!
Riktigt ball tavla, nu blev jag lite avundsjuk. Borde inte den sitta riktigt bra på ett lädernato?
Ja den passar nog till det mesta, tror att jag ska beställa hem lite band till min ryss. Får abstinens av att kolla på bilderna och inte kunna använda minSäkert om man har den läggningen. Jag tycker den flyger på gummi.
Fick denna på posten för ett par veckor sedan. Var tveksam i början, men gillar den bättre och bättre ju mer jag använder den.
Jo, visst är det rätt mycket klocka för pengarna!
Grattis till en trevlig klocka!