Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!sammanträffande men synd att du inte gjorde det,ja den är mysig faktiskt i sin enkelhet!Ha! Jag var nära på och ta min plastiga Vostok idag, men av någon anledning blev det inte den.
Verkligen snygg krackelering på tavlan!
350, sunburst, slipsvisare... mums!Äntligen kom den...
Varit mycket stök med PostNord, dubbel skatt m.m. men nu känns det värt det
![]()
Äntligen kom den...
![]()
Svidat om så min grönis hälsar!Äntligen kom den...
![]()
Den jag såg hos dig, så kunde inte låta bli och leta rätt på en!Svidat om så min grönis hälsar!![]()
![]()
Grymt fin!och allt gick bra hos Sergey?Klockbyte!
Ni har antagligen sett den förr i tråden, men nu fungerar den!!! Har vart i Ukraina för service...
![]()
Grymt fin!och allt gick bra hos Sergey?![]()
Härligt!ja han är super bra,snäll och skit trevlig så hoppas han inte drabbas illa av kriget,men än så länge har det gått bra efter vad han har berättat.Japp! Han servade en till för mig samt att jag köpte en servad av honom dem. Fler bilder kommer!
Härligt!ja han är super bra,snäll och skit trevlig så hoppas han inte drabbas illa av kriget,men än så länge har det gått bra efter vad han har berättat.
Jädrigt välpackat och märkt med eller hur?
Gjorde en liten armbands och bezelbyte. Försöker få till den som din @Beo
Jag hade förövrigt en himla tur när jag bytte armband. Klurade på om jag skulle byta i en plastpåse som jag fick tips av @Beo om när man meckar. Men var lat...
Så självklart flög en sprint all världens väg. Kan nämna att jag meckar i ett ca 17 kvm stort hobbyrum som mer liknar ett packat förråd...
Så tänkte att den där hittar jag aldrig. Många klockdelar som försvunnit i lokalen.
Men jag hitta den, tänker att det var högre makter! Gissa om jag sen meckat i en ICA påse hela kvällen
Tog förövrigt 2 tim att få i en urverksfästes skruv med liten bricka...Känns inte som jag rätt person att börja med själva urverket än
Förre byte av armband
![]()
Efter!!
![]()
Snyggt!Gjorde en liten armbands och bezelbyte. Försöker få till den som din @Beo
Jag hade förövrigt en himla tur när jag bytte armband. Klurade på om jag skulle byta i en plastpåse som jag fick tips av @Beo om när man meckar. Men var lat...
Så självklart flög en sprint all världens väg. Kan nämna att jag meckar i ett ca 17 kvm stort hobbyrum som mer liknar ett packat förråd...
Så tänkte att den där hittar jag aldrig. Många klockdelar som försvunnit i lokalen.
Men jag hitta den, tänker att det var högre makter! Gissa om jag sen meckat i en ICA påse hela kvällen
Tog förövrigt 2 tim att få i en urverksfästes skruv med liten bricka...Känns inte som jag rätt person att börja med själva urverket än
Förre byte av armband
![]()
Efter!!
![]()
Vilken goding!Äntligen kom den...
![]()
Den har anlänt!
![]()
Lösningen på mitt dilemma finns hos Strela Watches:NOS, har legat i sin box sedan slutet av 60-talet. Hur sjutton skall jag våga använda denna?
![]()
Lösningen på mitt dilemma finns hos Strela Watches:
![]()
![]()
CO40CYB · COSMOS - STRELA Watch - Chronograph Space Watch
CO40CYB - COSMOS - STRELA Watch Is an advanced 10 ATM mechanical chronograph that follows the Strela 3017 pioneer models flown in space.strela-watch.de