MAz_666
Guld
Snygg! Krackelerad deluxe, men tavlan ser både svart och blå sunburst ut: vad är det för snygg färg på tavlan?Detsamma! Och detsamma till övriga med!
Min andra nyservade Luch!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Krackelerad deluxe, men tavlan ser både svart och blå sunburst ut: vad är det för snygg färg på tavlan?Detsamma! Och detsamma till övriga med!
![]()
Mina hälsar!Detsamma! Och detsamma till övriga med!
![]()
Åh!en Indisk attack blomma(rosen kalla)i bakgrunden!Med diskussionen om ”stora huvudet” på smalt band, helgar vi lördagen med en gammal goding från ca 1983.
En Amphibian #1190046 på klassiska felvända sovjettropic-bandet!
![]()
Detsamma! Och detsamma till övriga med!
![]()
Är det Luch-lördag idag?Mina hälsar!
![]()
Den guldiga har jag servat de övriga Sergey!![]()
Snygg! Krackelerad deluxe, men tavlan ser både svart och blå sunburst ut: vad är det för snygg färg på tavlan?
Är det Luch-lördag idag?![]()
Ok, så om siffrorna inte "orkar" slå över när man trycker på knappen är något galet? Testat med kronan både inne och ute.
Attans...![]()
Kommer inte ihåg hur knappen fungerar, kan ta en titt ikväll om jag kommer ihåg och lägga upp några bilder så kanske du kan se om något är av eller så i ditt verk. Har nog reservdelar om det skulle behövas.
Jag vill minnas att funktionen är densamma för Slava och Poljot. Det jag har märkt är att frammatningen av siffrorna med knappen inte funkar om visarna står för nära midnatt. Om man snurrar fram ett par timmar går det bättre. Kan det vara en sådan enkel sak?
Nyfiken!vad för mc?Idag har jag satt nytt batteri och provkört MCn för första gången sen satte jag på sommardäcken på bilen. Så om nån undrar vems fel det är om det börjar snöa inom kort så vet ni.
![]()
En som passar bättre i kobra Kai än i rysstråden TDM 850Nyfiken!vad för mc?![]()
![]()
En sån här ...Nyfiken!vad för mc?![]()
![]()
Riktigt trevliga båda två!En som passar bättre i kobra Kai än i rysstråden TDM 850
![]()
![]()
Nyfiken!vad för mc?![]()
![]()
En som passar bättre i kobra Kai än i rysstråden TDM 850
![]()
![]()
En sån här ...
![]()
och en sovjetare:
(Kan ngn se vad det är för klocka?)
![]()
En sån här ...
![]()
och en sovjetare:
(Kan ngn se vad det är för klocka?)
![]()
Imponerande elegant, fast det måste vara jobbigt att få in den i tvättmaskinen... mcn alltså.
Korrekt! Ett ”kylskåp” från Raketa.Riktigt snygg den där!
Coola! Båda två!
Snygg cykel du har. Själv har jag bara en elcykel... borde ta ut och tvätta av den, pumpa däcken och fixa ljuset!
Killgissar Slava. Kan va Raketa med?
Korrekt! Ett ”kylskåp” från Raketa.
![]()
Mmmm!Godmorgon kamrater!
Ja, här är då den sista.
![]()
Här ihop med sina två andra kamrater.
![]()
Ha en skön söndag!
Понад і поза