Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!tuff dinka!själv är jag på finprommenad med NVCh-30 som jag förärats av dig!vi är så nöjda i varandras sällskap!Skull watch
Den här klockan kanske inte hör hemma i den här tråden men eftersom jag köpte den av en kille från Vit Ryssland så provar jag ändå.
Tyvärr gick den sönder kort efter att jag fick den. Kronan lossnade från sin axel och sen har jag bara haft otur varje gång jag har försökt att laga den. Helgen har givit lugn och ro. Kanske att jag har fått fason på den nu?
Minns att jag skrämde livet ur en hotellreceptionist i London när hon såg den. Hon berättade det för mig efteråt. *skrattar*
Förärats? *skrattar* Nä, den där klockan har kommit i rätt händer.Grattis!tuff dinka!själv är jag på finprommenad med NVCh-30 som jag förärats av dig!vi är så nöjda i varandras sällskap!
Cool.. Triangeln med ett G i är väl en gammal symbol för Frimurarna tror jag..Skull watch
Den här klockan kanske inte hör hemma i den här tråden men eftersom jag köpte den av en kille från Vit Ryssland så provar jag ändå.
Tyvärr gick den sönder kort efter att jag fick den. Kronan lossnade från sin axel och sen har jag bara haft otur varje gång jag har försökt att laga den. Helgen har givit lugn och ro. Kanske att jag har fått fason på den nu?
Minns att jag skrämde livet ur en hotellreceptionist i London när hon såg den. Hon berättade det för mig efteråt. *skrattar*
Jo, det känns som mycket Frimurarna över hela klockan.Cool.. Triangeln med ett G i är väl en gammal symbol för Frimurarna tror jag..
Gott Nytt År Beo & alla andra!Gott nytt år önskar jag och "grönis" alla ryssvänner!
Tackar!och vilken fin Raketa!Gott Nytt År Beo & alla andra!
Snygg och välskött! Nå'n har ju skött om den bra!Farsan halade fram denna klenoden och frågade om jag ville ha den. Kommer troligen från hans morbror som var ryssvänlig ”dom bästa bilarna byggs i Sovjetunionen” han jobbade som vattenrallare och körde bara VAZ och Lada. 25 juveler sekonda med dag och datum en skåra i sidan för att byta datum och guldpläterad. En sån här lyxklocka vekar vara värd typ en hundralapp på bukten!
/ P
Grattis till två trevliga dinkor!en dykare och en dressigare kommer man långt med!Första inlägget här. Rotade lite i lådorna och hittade något som jag tror kvalar in i tråden
Den guldiga fick jag för några år sedan i en secret santa och den andra skänkte en god vän till mig.
Fina! Nu kan du sälja alla dina andra klockor.Första inlägget här. Rotade lite i lådorna och hittade något som jag tror kvalar in i tråden
Den guldiga fick jag för några år sedan i en secret santa och den andra skänkte en god vän till mig.
Rimligt och gå all in på ryskaFina! Nu kan du sälja alla dina andra klockor.
Absolut!Rimligt och gå all in på ryska
Undrar vem secret santa varFörsta inlägget här. Rotade lite i lådorna och hittade något som jag tror kvalar in i tråden
Den bästa givetvisUndrar vem secret santa var
Skitsnygg! En av de snyggaste klockorna från Vostok, tycker jag.Dagens ryss. Skulle vilja byta till ren stålbezel utan färger är det lätt?
Den blircfin med en sån!Skitsnygg! En av de snyggaste klockorna från Vostok, tycker jag.
Byta bezel är lite "pill" men inte speciellt svårt. Jag har ofärgade bezlar till den där i kromad mässing om du vill köpa.
Den där är ju magisk! Vilken tavla och vilka visare!Nej de är chromade!
Tack!ja den är jag mycket nöjd med!den fick jag möjligheten att ta över från @Samlarn .Den där är ju magisk! Vilken tavla och vilka visare!
Grymt vacker!! Bra fångat!!Måste posta mitt senaste tillskott som kom idag!en Vostok titanboett!
Tack!Grymt vacker!! Bra fångat!!