• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Dondon

Cartier
Svarta sekundvisare till 24xx, någon som vet var man kan hitta det? Mina senaste alster blev för färgglada :(

Gick för övrigt på en grön bezel på denna.

IMG_20181228_164350.jpg
 

Samlarn

Rolex
Skull watch
20181230_skullwatch.jpg

Den här klockan kanske inte hör hemma i den här tråden men eftersom jag köpte den av en kille från Vit Ryssland så provar jag ändå.
Tyvärr gick den sönder kort efter att jag fick den. Kronan lossnade från sin axel och sen har jag bara haft otur varje gång jag har försökt att laga den. Helgen har givit lugn och ro. Kanske att jag har fått fason på den nu?
Minns att jag skrämde livet ur en hotellreceptionist i London när hon såg den. Hon berättade det för mig efteråt. *skrattar*
 

Beo

Patek
Skull watch
20181230_skullwatch.jpg

Den här klockan kanske inte hör hemma i den här tråden men eftersom jag köpte den av en kille från Vit Ryssland så provar jag ändå.
Tyvärr gick den sönder kort efter att jag fick den. Kronan lossnade från sin axel och sen har jag bara haft otur varje gång jag har försökt att laga den. Helgen har givit lugn och ro. Kanske att jag har fått fason på den nu?
Minns att jag skrämde livet ur en hotellreceptionist i London när hon såg den. Hon berättade det för mig efteråt. *skrattar*
Grattis!tuff dinka:)!själv är jag på finprommenad med NVCh-30 som jag förärats av dig!vi är så nöjda i varandras sällskap:p!
20181230_141231.jpg
 
Skull watch
20181230_skullwatch.jpg

Den här klockan kanske inte hör hemma i den här tråden men eftersom jag köpte den av en kille från Vit Ryssland så provar jag ändå.
Tyvärr gick den sönder kort efter att jag fick den. Kronan lossnade från sin axel och sen har jag bara haft otur varje gång jag har försökt att laga den. Helgen har givit lugn och ro. Kanske att jag har fått fason på den nu?
Minns att jag skrämde livet ur en hotellreceptionist i London när hon såg den. Hon berättade det för mig efteråt. *skrattar*
Cool.. Triangeln med ett G i är väl en gammal symbol för Frimurarna tror jag..
 

Stup

Panerai
2-Faktor
Farsan halade fram denna klenoden och frågade om jag ville ha den. Kommer troligen från hans morbror som var ryssvänlig ”dom bästa bilarna byggs i Sovjetunionen” han jobbade som vattenrallare och körde bara VAZ och Lada. 25 juveler sekonda med dag och datum en skåra i sidan för att byta datum och guldpläterad. En sån här lyxklocka vekar vara värd typ en hundralapp på bukten!

/ P
DD931F98-2130-4313-B4D1-21B122DFD414.jpeg
 

Samlarn

Rolex
Farsan halade fram denna klenoden och frågade om jag ville ha den. Kommer troligen från hans morbror som var ryssvänlig ”dom bästa bilarna byggs i Sovjetunionen” han jobbade som vattenrallare och körde bara VAZ och Lada. 25 juveler sekonda med dag och datum en skåra i sidan för att byta datum och guldpläterad. En sån här lyxklocka vekar vara värd typ en hundralapp på bukten!

/ P
DD931F98-2130-4313-B4D1-21B122DFD414.jpeg
Snygg och välskött! Nå'n har ju skött om den bra!
 
Topp