Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken lyster! SOM NY!!!
Ja jag har med reagerat på det och postat dåligt pga mycket på jobbet!Ovanligt tyst här de senaste dagarna. Har det hänt något som jag missat eller är folk bara tillbaka på jobbet igen?![]()
Tror det är jobbstart för rätt många, kombinerat med ett aptrist skitväder!Ovanligt tyst här de senaste dagarna. Har det hänt något som jag missat eller är folk bara tillbaka på jobbet igen?![]()
Tror det finns en på Tradera om jag inte såg fel. Utropspris 750 kr och ”köp nu”pris på typ 1300 kr om jag inte minns fel.Suget efter en Vostok 420 är stor. Var kan jag hitta en i bra/nyskick? Vostok-watches24.com?
Frågar du mig (just nu) är 1300 ett överpris. Ha is i magen, och bjud inte mer än 999kr.Tror det finns en på Tradera om jag inte såg fel. Utropspris 750 kr och ”köp nu”pris på typ 1300 kr om jag inte minns fel.
Ovanligt tyst här de senaste dagarna. Har det hänt något som jag missat eller är folk bara tillbaka på jobbet igen?![]()
Tack för tipset!Tror det finns en på Tradera om jag inte såg fel. Utropspris 750 kr och ”köp nu”pris på typ 1300 kr om jag inte minns fel.
1300kr är absolut överpris, men med tanke på exporten/produktionen från Ryssland så är det kanske vad dom går för idag? Gillade inte tavlan så lär ändå inte bli köp tyvärr.Frågar du mig (just nu) är 1300 ett överpris. Ha is i magen, och bjud inte mer än 999kr.
Det kommer flera, till vettigare priser.
Missat att sista semesterveckan ta med ryssur till Gotland...Ovanligt tyst här de senaste dagarna. Har det hänt något som jag missat eller är folk bara tillbaka på jobbet igen?![]()
Mja!Ukraine post är inte blixar heller!de använder nog sniglar framför vagnen!!Belarus postgång verkar långsammare än PostNord. Skulle gissa på häst och vagn till Minsk. Där har den nu legat på en sorteringscentral sedan 3 augusti. Jaja, den som väntar på något gott väntar alltid för länge![]()
![]()
Otur. Jag sålde två st 420 i våras/ början av sommaren.Suget efter en Vostok 420 är stor. Var kan jag hitta en i bra/nyskick? Vostok-watches24.com?
Såg annonsen och var nära på att köpa bägge dina 420. Men jag är i behov av datum, så lät bli att köpa..Otur. Jag sålde två st 420 i våras/ början av sommaren.
Du skulle ju kunna chansa på en köpannons här på KLOCKSNACK. Det kan ju hända att den köparen flippar vidare.
Detta är min enda kvarvarande 420 som jag dock betraktar som en keeper.
![]()
![]()
Franken låter lite negativt. En kreativ modd tycker jag låter bättre. Riktigt snygg den där. Den tål att presenteras med fler bilder.Sportat en frankenklocka de senaste dagarna.
Det är bättre att sätta ihop delar till en frankenklocka än att de ska ligga i lådor tills man får ihop delar till en orginaluppsättning, tycker jag.
![]()
Det ni ser i bakgrunden är resterna av den murstock som jag beskrivit i tidigare inlägg. Nu är den helt nerbilad till marken. Det är bara armeringsjärn som sticker upp nu. Det blir vinkelslipen på det vid nästa tillfälle.
Sportat en frankenklocka de senaste dagarna.
Det är bättre att sätta ihop delar till en frankenklocka än att de ska ligga i lådor tills man får ihop delar till en orginaluppsättning, tycker jag.
![]()
Det ni ser i bakgrunden är resterna av den murstock som jag beskrivit i tidigare inlägg. Nu är den helt nerbilad till marken. Det är bara armeringsjärn som sticker upp nu. Det blir vinkelslipen på det vid nästa tillfälle.
Nice!Här är en äkta franken jag satt ihop, eller är det en modd? En arkivbild.
Slavaboett, Vostok urverk + tavla
![]()
Man behöver verkligen en ScubaKille!!!Äkta OnsdagsFranken!
![]()