Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev ju hur grymt som helstKlockbyte!
Kom ett bund idag på posten, tyvärr var själva bandet för tjockt för klockan, så jag fick ta ett annat tunnare band jag hade hemma istället och använda det ihop med bundlappen som kom.
Alltid kul och rocka damklockor, eller vad säger du @branting?
Blev ju hur grymt som helst
Jobbade ett par år som svetsare på Volvo Umeverken på 80-talet. Den där ger lite 80-tals lunchrumskänsla! Saknar bara Unika-boxen (som var ett måste på Volvo!)Ja, då var den äntligen upphängd på väggen!
Wow, en äkta sovjetisk? Vilket märke?Ja, då var den äntligen upphängd på väggen!
Själv fyndade jag och fixade iordning en klassisk svensk skolklocka nyligen. En äkta Westerstrands från Töreboda.Wow, en äkta sovjetisk? Vilket märke?
Wow, en äkta sovjetisk? Vilket märke?
Själv fyndade jag och fixade iordning en klassisk svensk skolklocka nyligen. En äkta Westerstrands från Töreboda.
Ser ut som asfalt i botten på tavlan: GRYM!!!Min dagens!
Tack!ja tavlan är speciell faktiskt med sin gryniga botten upp höjda index!Ser ut som asfalt i botten på tavlan: GRYM!!!
Efter 2,5 års sökande har de äntligen anlänt, "sub dial hands" till 3017! Nu kan jag snart bygga ihop min vita 3017 som blir en symbios av originaldelar samlade från Sverige, Polen, UK och Ryssland. Trevlig kväll, pojkar!
(Om någon behöver de större visarna till 3017 så skicka ett PM).
Update: Denna kommer snart bli färdigställd (äldre bild).
God morgon!
Hallå kompis!tgirf!Strela 3017 får lufta sig idag med.