• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Rikala

Patek
2-Faktor
Den sista köpte jag tillsammans med ett par enda klockor för några år sedan. Trevlig tavla.
20230927_063948.jpg

Japp, den är grymt cool dem tavlan! Kul att du har en! 😇
 

Watchvintage

Cartier
Man tar sig ett dopp efter jobbet. Känner ni igen vyn @Watchvintage och @branting ?
20230927_171455.jpg
20230927_171459.jpg

Jajamensan, Slottsholmen!👍😀
Ett lyft för hela staden!
Märkligt hur bespottat det var av en högljudd minoritet innan det var på plats..."Förändring är av ondo"😅

Ska dit i mitten på nästa vecka.

Kommer faktiskt börja jobba i Vvik igen from måndag🥳 Blir en del pendling men skönt att "komma hem"🤗
 

Watchvintage

Cartier
Godmorgon, blev den här idag😀
Ska lämna in dator och lämna över lite på jobbet idag. På måndag börjar ny kul utmaning!!🥳

Sämre lön men riktigt kul och precis i linje med vad jag vill jobba med. Livet är för kort för att bara jobba för att jaga pengar, man måste ha kul jobb också😀

20230928_075409.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
God morgon på er kamrater!
Det är fredag, vilket högtidlighålls med Vostok Desert Shield från serie 2.
Synliga skillnader mot första serien är att bezeln saknar de små röda prickarna. Bakstycket har lite annorlunda disposition på texten och har framförallt sex-siffrigt serienummer jmf med första serien som har fem siffror.
20230929_080808.jpg

20230929_081202.jpg
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Jag kör något enkelt, väldigt klassiskt, då det bara är en vanlig fredag idag...

Chaika aka Stadium. 23 juveler CCCP
Urverk: 2627H, automagisk
Modell: 271013
Årtal: 70-talet
Chaika Watch Factory (Uglish)
20230929_091731.jpg


Lite officiell info:
Чайка 1979 7.jpg

Ha en gô freda'! 😁
Stadium var ju en bra idé att testa på jobbet! Då borde väl ändå någon reagera på vad jag bär på handleden. Har varit på nya jobbet en månad idag och hittills är det ingen som har ställt en enda fråga trots olika armbandsur varje dag. Chansen är väl iof liten. De flesta har ingen klocka alls. Andra tycks ha något sorts mobiltillbehör fastspänt på handleden. 🙄
 
Topp