Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VA???????????? Inte VAz eller Lada?Besöker bilverkstaden i sällskap av Buran. OBS nyckelringen
Ja, det är lite pinsamt, det måste jag ju medge...VA???????????? Inte VAz eller Lada?
Vafalls?
Vet inte om det är vinklar, men annars ser index-plattorna härligt sneda och vinda ut.Ny bekantskap. Vill inte riktigt gå, men ändå rätt cool
En del av klockans karaktär och charm ju!Vet inte om det är vinklar, men annars ser index-plattorna härligt sneda och vinda ut.
"Svarta strecket i mitten" ser inte ut att var i mitten så ofta, och guldstrecket till hö och vä är olika tjockt på de flesta!
UNDERBART!!!
Oleg när han pillar som nyktrast!
Vet inte om det är vinklar, men annars ser index-plattorna härligt sneda och vinda ut.
"Svarta strecket i mitten" ser inte ut att var i mitten så ofta, och guldstrecket till hö och vä är olika tjockt på de flesta!
UNDERBART!!!
Oleg när han pillar som nyktrast!
Riktigt fin! Rolig slump att jag precis har ropat hem nedanstående Slava. Inte på långa vägar i samma fina skick som din Exacta/Slava och inte exakt samma modell men grön och skön.Ny bekantskap. Vill inte riktigt gå, men ändå rätt cool
Klassiskt slavaverk med dubbla trummor.Oleg har gjort ett hyfsat nyktert arbete, det svarta strecket är centrerat på de flesta index, men inte alla...
2 МЧЗ
Update: Har gått igång nu
Ny bekantskap. Vill inte riktigt gå, men ändå rätt cool
Riktigt fin! Rolig slump att jag precis har ropat hem nedanstående Slava. Inte på långa vägar i samma fina skick som din Exacta/Slava och inte exakt samma modell men grön och skön.
Riktigt fin! Rolig slump att jag precis har ropat hem nedanstående Slava. Inte på långa vägar i samma fina skick som din Exacta/Slava och inte exakt samma modell men grön och skön.
Den gillar jag verkligen!! Sticker verkligen ut. Kul!! Funkar den, vill du sälja?Glad klocka idag! Ha en bra tisdag!
Den gillar jag verkligen!! Sticker verkligen ut. Kul!! Funkar den, vill du sälja?
Tack! Funkar kanon!
Sälja finns inte i mitt vokabulär!
Vill man slå till på en Zlatoust så är det några min kvar på tyskens auktioner
Tickar på sedan kl. 22 igår
Dagens, tänkte passa bra på flygkonferens
Är den besiktad?T-34-torsdag
Skynda fynda! Lite svensk-ryskt att ta sig fram med i vinter!
Länk:
Ja det var väl förargligt, du som har så få....Om man ändå vart lite snabbare ... de där e så snygga!!!
Ja det var väl förargligt, du som har så få....
kul min heter Sekonda men verkar vara identisk ner till minsta snedmålade indexNy bekantskap. Vill inte riktigt gå, men ändå rätt cool