• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Grymt skick, och jag gillar verkligen det lite "vanvördiga" i ett camo-Nato på gammal sovjet.
Perfekt färgkombinerat med bandet vs. övre (blå) delen av urtavlan!
kslikekslikekslike

Tack! Bandmatchningen skall dock @Beo ha äran för. Det satt på när jag köpte klockan av honom. Tycker att bandtypen passar bra till dessa klockor rent generellt. Har satt ett sånt även på min andra ryss.

IMG_5272.jpeg
IMG_5270.jpeg

Tack! Bandmatchningen skall dock @Beo ha äran för. Det satt på när jag köpte klockan av honom. Tycker att bandtypen passar bra till dessa klockor rent generellt. Har satt ett sånt även på min andra ryss.

IMG_5272.jpeg
IMG_5270.jpeg

Vilket fint exemplar! Och fin bild.
Lustigt hur den här tavelversionen brukar få en annan färgnyans på nederdelen av tavlan.

Här är min, har ungefär likartad avvikelse i färgen på nederdelen av tavlan:

Z5w.jpg

Z50w.jpg

Senast ändrad:
Äldsta dottern (10 år) har precis börjat prova på biljard på fritids. Så tog med min älskling för lite egen tid så vi kunde spela ihop. Superkul!👍😀
Blev det här uret, sitter nu och klurar på Mello ur🤔 Gillar inte delfinaler men vad gör man inte för döttrarna🤗
20240203_171133.jpg

Tillbaka
Topp