Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det här landade med posten idag. Återstår att välja ut lämplig klocka som det skall sitta på.
Nu har tavlan hittat in i nya hemmet!jag blev riktigt nöjd faktiskt även utan orginal länken.
Eller vad tycks tonneau tisdag som sagt?
Asläcker (!) men Komandirskie-visarna kommer på senare va? Jag tror att de är original.Nu har tavlan hittat in i nya hemmet!jag blev riktigt nöjd faktiskt även utan orginal länken.
Tack!gag kör de här visarna som är i guld för glasringen är med guldfärgad men bilden visar det dåligt(Ajfån)får se om de åker på framigenom och även en silver glasring då.Asläcker (!) men Komandirskie-visarna kommer på senare va? Jag tror att de är original.
Det är den andra länken av denna modell jag införskaffar, japp.Andra länken?
Satans läcker❤Nu har tavlan hittat in i nya hemmet!jag blev riktigt nöjd faktiskt även utan orginal länken.
Tack min vän och det är förlåtet!Satans läcker❤
Var tvungen att svära..
Tack min vän och det är förlåtet!
Vanemänniska?Det är nästan lite kusligt när jag plockar fram morgondagens klocka för att dra upp den (efter att den har legat oanvänd flera veckor) och när jag skall ställa tiden mot ett kvartsverk så märker jag att...
Bra synk....Det är nästan lite kusligt när jag plockar fram morgondagens klocka för att dra upp den (efter att den har legat oanvänd flera veckor) och när jag skall ställa tiden mot ett kvartsverk så märker jag att...
Alla kan ha en dålig dag. Sluta mobba!Hittade denna exportversion av "Sekonda" 3017 från Storbritannien. Den välkände ryske mästerurmakaren Olegs brittiske kollega Herbert verkar ha försökt sig på en modifiering efter några pint ale. Notera lume-prickarna, dess... intressanta form och placering. Eller spillde Herbert möjligtvis lite sås från sin fish and chips?
Ett korrekt exemplar för jämförelse:
Jo, så måste det ju vara bortsett från att det är slumpen som avgör på vilken exakt minut klockan stannar. Jag får det matematiskt till att det är 0,14 % sannolikhet att detta skall inträffa.Vanemänniska?
Alla kan ha en dålig dag. Sluta mobba!
Jag har en liggande. Kronan verkar ha gängpaj men förstod jag rätt att det är bara axeln som är av intresse?Blev den här på yngsta dotterns utvecklingssamtal. Gjorde rätt i att ta finklocka för det var en stolt pappa som gick därifrån❤
Ingen som hade en extra Vostok Tunna krona med kronarm?
Är det 090 tunna eller gamla modellen?Blev den här på yngsta dotterns utvecklingssamtal. Gjorde rätt i att ta finklocka för det var en stolt pappa som gick därifrån❤
Ingen som hade en extra Vostok Tunna krona med kronarm?
Gammel tunna. Verkar komplicerat att byta själva kronan...om det ens går? Däremot är det bättre med en axel som funkar och dålig krona än tvärtom tänker jagÄr det 090 tunna eller gamla modellen?
Min är till gammeltunna med 2209 verk. Kanske den greppar gängan om man pillar ut tätningen?Gammel tunna. Verkar komplicerat att byta själva kronan...om det ens går? Däremot är det bättre med en axel som funkar och dålig krona än tvärtom tänker jag
Vad var det för någon du hade? Är det rätt är jag mycket tacksam för hjälpenÄr det 090 tunna eller gamla modellen?