Shit vilken snygg patina
Japp, patinan: "smutsig" urtavla, nästan lite rostig känsla, och så j*vla cool!!!!!!!!!!!!!
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shit vilken snygg patina
Japp, patinan: "smutsig" urtavla, nästan lite rostig känsla, och så j*vla cool!!!!!!!!!!!!!
Godtagbar passform på en skala 1-5? (Endlink)
1- Jobba vidare, passformen suger.
2 - Inte okej, men du kan ha den i nödfall, måste bytas ut.
3 - Helt okej. Funkar on du känner för det.
4 - Mycket bra, vilken grej.
5 - Helt fantastiskt!! Som en Michelangelo i passformen.
Kanske blandar ihop med momsen...Hurusom vill PostNord ha betalt, oklart för vad, jag blir lika irriterad varje gångTull är väl bara när man handlar för mer 1800 kr inkl moms och frakt. Moms tillkommer på allt man köper utanför EU.
Apropå det vi skrev om igår. Så verkar de nu ha en del klockor i laget enligt deras Instagram. Som vanligt de lite vanligare modellerna samt en av fyra i Aesthete-kollektionen. Utgår ifrån att övriga inte är i lager just nu. Så är man sugen på en nytillverkad zlatoust och inte har något emot att handla med landet i öst, så är det läge att slå till. Jag fortsätter dock tillsvidare att köpa begagnat om jag köper ryskt.Stort tack för ett uttömmande och väl förklarande svar. Då förstår jag.
På hemsidan framgår inte att det är väntetid utan man får intrycket att de ligger i hylla. Vill man dessutom ogärna sponsra ryska staten med skatteintäkter under pågående folkrättsvidrigt krig spelar det ju dessutom mindre roll. (En inställning jag för övrigt delar med dig).
I vilket fall som helst, stort grattis till en fantastisk klocka! Den är riktigt fin. Är det 53 mm på den? Riktigt snyggt band till den också.
En god och trevlig lördag önskar jag dig @branting och alla andra i tråden!
Man får kaffe....
Hmm, jag googlade på "tvångströja läder". Det skulle jag nog inte ha gjort...Något diskret idag...
Det var nästan för bra och använder man 1.5 styrka så vet man att det är seriöst, då har man tittat på riktigt4,79.
Michelangelo med läsglasögon (styrka: 1,5)
Det är ju en av riskerna med ryssar, att det blir för bra helt enkelt. Men jag skakar av mig tvivlet och kör helt enkelt . Tack4. Nästan för bra, de skall vara lite dålig passform och gärna rassligt på ryssur! Fiiiin klocka!!!
Oj, jag jämförde snabbt med min egen Dude från typ samma tid och min sekundvisare sitter liksom fäst i mitten av tavlan tillsammans med de andra visarna.Irriterande...på väg till ett möte och upptäckte att sekundvisaren lossna... Inget extra ur i väskan för ovanlighetens skull
Tonneau tisdag och ännu mera snö!!!
Tack!jo jag är nöjd med modden faktiskt men snön är mindre önskvärd!!!Löjligt cool den dära tavlan och passar bra ihop med boett o bund!!!!
Mera snö
Den som inte är räddhågsen kan skruva av baklocket och försiktigt se om det går att "peta igång" urverket.Mötesdag idag, valde ett annat ur först men det ville inte starta, funkat förut men vara stendöd
En Raketa Perpetual calendar,
fjädern känns uppdragen, några förslag på hur man kan få igång den? Förutom att skaka den
Så blev den här läckerbiten
Känner mig modig!!!Den som inte är räddhågsen kan skruva av baklocket och försiktigt se om det går att "peta igång" urverket.
Annars brukar lite kraftigt "vinkande" med klockan få igång dom, eller lite med knogen "knacka på den" i sida.
Lycka till!
Aha, fler som har haft en mötesdag maoMötesdag idag, valde ett annat ur först men det ville inte starta, funkat förut men vara stendöd
En Raketa Perpetual calendar,
fjädern känns uppdragen, några förslag på hur man kan få igång den? Förutom att skaka den
Så blev den här läckerbiten
Fy så trisst!ta hand om dig och som MAz sa prova vicka eller med locket borta FÖRSIKTIGT på utsidan balanshjulet dutta med en tandpetare i endera riktningen.Känner mig modig!!!
Men får bli annan dag, helt slut idag...
Något skit i kroppen tror jag...lungor, mage, hjärtat...hela konkarongen är i uppror känns det som