Lite fler bilder o länk till dot jag hittade dom. Din är från 91 enligt tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken j-la bok!!!Kollade lite i böckerna, hittade inte din, men två andra för Kamaz som var tillverkade 91 respektive 92, samt några utan årtal.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag lutar åt tidigt 90-tal
Vilken j-la bok!!!![]()
![]()
Det får bli sällskap av den här skönheten idag. Det känns som att vi har växlat årstid va? Kan man säga att vintern är över?
Luftar en gammal kommundirektör.
![]()
Spår av bleknade illusioner av att lume ens suttit påÄntligen!
Grymm lumen på den där!![]()
Hej alla, long time ni see! Jag häckar fortfarande i OWG-March-tråden, men med endast en vecka kvar börjar jag lyfta blicken lite granna.
Jag slog därför till på denna Generalskie med häst-tavla, men inser att jag inte riktigt fattar vad poängen är med detta motiv, som ändå finns på ganska många Vostoks. Någon som kan sprida lite ljus över detta?
![]()
Aha, tack, cool bok det där!Enligt Juri
![]()
![]()
Enligt Michael Ceyp
![]()
![]()
![]()
De två klockorna på bild 176 kommer från militärsektorn De symboliserar militärens kavallerigren.
Bu bu bu bund!Våren är på g, får använda den här innan all snö o kyla är borta...
Ha en bra helg!
![]()
Klart man har några Bund liggandes. Dessa från Vitryssland.Bu bu bu bund!![]()
Klart man har några Bund liggandes. Dessa från Vitryssland.
Och är det någon som behöver ett så lägg ett PM. Finns 3 svarta och 2 mörkt bruna.
![]()
Så ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har då ett till att avyttra så är jag spekulant med!Sure
Du har PM![]()
Har då ett till att avyttra så är jag spekulant med!![]()
Nope.Är Invicta ryskt?
Det är ett gammalt schweiziskt märke som blev amerikanskt för ett tag sedan och - lade om inriktning en aning. De kan ha hunnit med att gå omkull däremellan också, jag är lite osäker kring det men det är nog inte svårgooglat.Är Invicta ryskt?