• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Idag fick jag hem min nyrenoverade och servade Luch 3055a från en kille i Ukraina som är överdjävlig på ryska quartz verken,han heter whitelion på watch.forum.ru och wus samt ebay och honom rekomenderar jag varmt om ni behöver hjälp med era ryska quartz klockor som strular,bra kontakt billig och då menar jag BILLIG och han packar skitbra med.:)
Den ska nu gå inom 0,2 sek/dag och det är ju inte kattskit för en gammal ryss va?:p
20190520_175527.jpg
20190520_175622.jpg

Idag fick jag hem min nyrenoverade och servade Luch 3055a från en kille i Ukraina som är överdjävlig på ryska quartz verken,han heter whitelion på watch.forum.ru och wus samt ebay och honom rekomenderar jag varmt om ni behöver hjälp med era ryska quartz klockor som strular,bra kontakt billig och då menar jag BILLIG och han packar skitbra med.:)
Den ska nu gå inom 0,2 sek/dag och det är ju inte kattskit för en gammal ryss va?:p
20190520_175527.jpg
20190520_175622.jpg
Skön "dinka"!

• Like
Reactions: Beo
A0B18B93-C844-4FD2-B589-1509BA198A0A.jpeg

Lite sugen på en skeppsklocka till båten. Finns ju både nyproducerade och äldre i lite olika utförande. Någon som äger eller åtminstone fingrat på en som kan säga om det är något att ha?
Jag har en... Det är en rejäl pjäs kan jag ju säga, hermetiskt inkapslad i gjuten aluminium och öppnas med uppdragsnyckeln, feta packningar och frågan är om den inte nästan är vattentät? går ca 7 dagar på en uppskruvning :D Min har några år på nacken och det enda jag möjligen ser som negativt är att den tickar ganska högt :D Grym klocka och pryder sin plats hade jag en större båt skulle jag köpt en till!! :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp