• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Samlarn

Rolex
Nya "kläder" på min compressor idag!:D
15605098955493123922638907904530.jpg
Snyggt även med det diskreta bandet men jag gillade det orangea bandet bättre på Kompressorn. :artist: Sportigare liksom.
 
  • Like
Reactions: Beo

M26

Rolex
2-Faktor
Snyggt! Jag såg inte innan den var skickad att man kunde lägga till mesch, får bli att komplettera! Den grå är riktigt snygg.
Den var faktiskt bäst av de tre jag haft, grå, blå och vit

Jag skulle nog säga att dom är lika bra! :);)
Den blå är mer subtil i sin sunburst effekt medan den grå har en tavla som verkligen lever upp vid minsta tillstymmelsen av ljus. Bra fångst av dig kompis! :D
 
Senast ändrad:

M26

Rolex
2-Faktor
Nu ni, efter två års olidlig väntan har jag äntligen en klassisk reissue och en riktig tuffing på gång :D

Trevlig helg på er Ryssvänner!

Vostok Komandirskie K-65
62109977_864901207223556_7606129540234180877_n.jpg


Vostok Amphibia 1967 Bronze
vostok-amphibia-1967-196500-watch-1024x768.jpg




Edit: Det är denna tavlan som gäller nu och inget annat!!

Vostok_Amphibia_1967_Bronze_196500-01-480x480.jpg
 
Senast ändrad:

M26

Rolex
2-Faktor
Grattis!1967an är för jädra fin den:hungry: och komandirskien inte tokig heller!:)
Tackar, missade första omgången 2017 men Meranom släppte ett par, tre stycken igår som försvann i ett nafs; så glad att jag han fånga en. Dom ska få in några fler under kommande vecka, är någon intresserad så skulle jag råda er att skriva upp sig på listan då får ni en notis så snart de blir tillgängliga. De säljer slut omgående och läggs sedan ut på eBay för dubbla priset av spekulanter :mad:

https://meranom.com/en/amfibia/amphibia-1967/vostok-watch-amphibia-1967-196500.html
 

Beo

Patek
Tackar, missade första omgången 2017 men Meranom släppte ett par, tre stycken igår som försvann i ett nafs; så glad att jag han fånga en. Dom ska få in några fler under kommande vecka, är någon intresserad så skulle jag råda er att skriva upp sig på listan då får ni en notis så snart de blir tillgängliga. De säljer slut omgående och läggs sedan ut på eBay för dubbla priset av spekulanter :mad:

https://meranom.com/en/amfibia/amphibia-1967/vostok-watch-amphibia-1967-196500.html
Tackar för tippset!:)
 
  • Like
Reactions: M26

bjarne.heden

Rolex
2-Faktor
Tackar, missade första omgången 2017 men Meranom släppte ett par, tre stycken igår som försvann i ett nafs; så glad att jag han fånga en. Dom ska få in några fler under kommande vecka, är någon intresserad så skulle jag råda er att skriva upp sig på listan då får ni en notis så snart de blir tillgängliga. De säljer slut omgående och läggs sedan ut på eBay för dubbla priset av spekulanter :mad:

https://meranom.com/en/amfibia/amphibia-1967/vostok-watch-amphibia-1967-196500.html
Kikade på Meranom men där ser det ut som den nya modellen med annan tavla är listad på den urlen.
La till den i wait list hur som helst, men jag föredrar ju den "gamla" tavlan. Dock ser det ut som att den nya kommer att ha kupat glas, och det är ju nice.
 
Topp