Samlarn
Silver
Snyggt även med det diskreta bandet men jag gillade det orangea bandet bättre på Kompressorn. Sportigare liksom.Nya "kläder" på min compressor idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt även med det diskreta bandet men jag gillade det orangea bandet bättre på Kompressorn. Sportigare liksom.Nya "kläder" på min compressor idag!
270 heter den där boetten och den är lite ovanlig..
Urtavlan är en så kallad KGB tavla och heter 945
Så jäkla bra, har min blåa på Mesh men vad jag sörjer att jag sålde min gråa. Helt klart bäst av dom allaFick liksom någon på förra sidan hem en ny ryss idag!
Så jäkla bra, har min blåa på Mesh men vad jag sörjer att jag sålde min gråa. Helt klart bäst av dom alla
Tackar!ja det andra är fräsigt med men det här var tokbekvämt!Snyggt även med det diskreta bandet men jag gillade det orangea bandet bättre på Kompressorn. Sportigare liksom.
Den var grym!Den här 50-åriga klockan går riktig bra.
Den var faktiskt bäst av de tre jag haft, grå, blå och vitSnyggt! Jag såg inte innan den var skickad att man kunde lägga till mesch, får bli att komplettera! Den grå är riktigt snygg.
Den blå är mer subtil i sin sunburst effekt medan den grå har en tavla som verkligen lever upp vid minsta tillstymmelsen av ljus. Bra fångst av dig kompis!Jag skulle nog säga att dom är lika bra!
Mycket bra!Nya "kläder" på min compressor idag!
Tack!det är bandet från @Royal Straps och är riktigt skönt!Mycket bra!
Riktigt bra, synd bara att den endast har 24h funktion och inte GMT. Så jäkla prisvärda för runt tusenlappenSitter och tar igen mig efter ett svettigt pass med trädgårdsarbete. Vad passar bättre än en sån här slitvarg då?
Ja, sannerligen ett visst mått av smolk i bägaren. Vitsen med en gmt-visare som inte går att ändra på går diskutera en stundRiktigt bra, synd bara att den endast har 24h funktion och inte GMT. Så jäkla prisvärda för runt tusenlappen
Grattis!1967an är för jädra fin den och komandirskien inte tokig heller!Nu ni, efter två års olidlig väntan har jag äntligen en klassisk reissue och en riktig tuffing på gång
Trevlig helg på er Ryssvänner!
Vostok Komandirskie K-65
Vostok Amphibia 1967 Bronze
Tackar, missade första omgången 2017 men Meranom släppte ett par, tre stycken igår som försvann i ett nafs; så glad att jag han fånga en. Dom ska få in några fler under kommande vecka, är någon intresserad så skulle jag råda er att skriva upp sig på listan då får ni en notis så snart de blir tillgängliga. De säljer slut omgående och läggs sedan ut på eBay för dubbla priset av spekulanterGrattis!1967an är för jädra fin den och komandirskien inte tokig heller!
Tackar för tippset!Tackar, missade första omgången 2017 men Meranom släppte ett par, tre stycken igår som försvann i ett nafs; så glad att jag han fånga en. Dom ska få in några fler under kommande vecka, är någon intresserad så skulle jag råda er att skriva upp sig på listan då får ni en notis så snart de blir tillgängliga. De säljer slut omgående och läggs sedan ut på eBay för dubbla priset av spekulanter
https://meranom.com/en/amfibia/amphibia-1967/vostok-watch-amphibia-1967-196500.html
Amphibian SE 150B04 med moddad bezel och länk idag. Trevlig Söndag på er
Flera av dina dyrare alternativ är säkert lite bättre än Vostoks klockor men det måste ju vara skönt att kunna släppa prestigen och samtidigt få ett större urval av klockor att sträcka sig efter.Fascinerande att jag sträcker mig efter mina Vostok varje morgon trots betydligt dyrare alternativ i lådan
Tackar, jag är inte mycket för starka färger men kände att jag ville ha något roligt under sommaren och då passade ju Vostok otroligt bra. Jag hade dock inte väntat mig att jag skulle uppskatta dom så mycket, för slanten så är dom ju otroligt prisvärdaFin samling @M26. Kul med lite variation i färger.
Kikade på Meranom men där ser det ut som den nya modellen med annan tavla är listad på den urlen.Tackar, missade första omgången 2017 men Meranom släppte ett par, tre stycken igår som försvann i ett nafs; så glad att jag han fånga en. Dom ska få in några fler under kommande vecka, är någon intresserad så skulle jag råda er att skriva upp sig på listan då får ni en notis så snart de blir tillgängliga. De säljer slut omgående och läggs sedan ut på eBay för dubbla priset av spekulanter
https://meranom.com/en/amfibia/amphibia-1967/vostok-watch-amphibia-1967-196500.html