Tack!ja Ryssarna har många fina klockor och i oändliga variationer så det är bara att botanisera i det man gillar.Hahah jo den tankebanan köper jag helt Gillar din amphibia skarpt måste jag säga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!ja Ryssarna har många fina klockor och i oändliga variationer så det är bara att botanisera i det man gillar.Hahah jo den tankebanan köper jag helt Gillar din amphibia skarpt måste jag säga!
Köpta mesh från watchgecko, verkar se ut som den man kan köpa hos meranom, bara dyrareVackert! Är det vostoks mesh du har på oxå? Beställde 710059 från meranom med deras mesh samt en annan bezel härom veckan.
Ja verkligen! Ännu mer spännande blir det när folk börjar modda mellan modellerna. Bland de coolaste ryska klockor jag har sett är nog en sådan här klocka fast med Copernicus-visarna. Kan tyvärr inte hitta annonsen längre och grämer mig till denna dag att jag inte köpte denTack!ja Ryssarna har många fina klockor och i oändliga variationer så det är bara att botanisera i det man gillar.
Den var cool!Ja verkligen! Ännu mer spännande blir det när folk börjar modda mellan modellerna. Bland de coolaste ryska klockor jag har sett är nog en sådan här klocka fast med Copernicus-visarna. Kan tyvärr inte hitta annonsen längre och grämer mig till denna dag att jag inte köpte den
Vart fick du tag i den? Såg att de var slutsålda på meranom.Landade en ny ryss idag, Komandirskie 650539S
På Meranom. Jag la in den i waitlist och fick mail när den fanns i lager.Vart fick du tag i den? Såg att de var slutsålda på meranom.
Som ny. SWEET!Blev rengöring, polering (ej slipning, endast mot oxidation), och puts av min Raketa Kopernic Series I med serienummer 099... Vad tycks?
Ja hyfsat skick för att vara 40år gammalSom ny. SWEET!
Riktigt fin!Blev rengöring, polering (ej slipning, endast mot oxidation), och puts av min Raketa Kopernic Series I med serienummer 099... Vad tycks?
Tackar!Riktigt fin!
Ja den var riktigt trevlig så en service kan den ju vara värd.Tackar!
Just denna tillhör de första 100 som såldes utanför USSR (därav den engelska texten). Urverket är ett Raketa 2609НП. Håller tiden relativt bra (+15sek per dag) med sina 19 jewels, och 45h reserv från fabrik (nu ungefär 40). Skall försöka hitta en verkstad som är villig att iallafall gå igenom och smörja in urverket; så blir den verkligen i topp-skick!
Det är en Vostok med 2403 verk och finns med olika tavlor så kolla eBay och sök vostok 2403.Hej alla! Jag är ny här, och söker info om klockan jag bifogat bild på. Har haft svårt att hitta vad det är för något. Baksidan är stämplad med 154782.
Hej alla! Jag är ny här, och söker info om klockan jag bifogat bild på. Har haft svårt att hitta vad det är för något. Baksidan är stämplad med 154782.