Tackar!Klassiska ministry-boetten, snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!Klassiska ministry-boetten, snyggt!
Ja, och den "mytiska" kompressor-urtavlan.Klassiska ministry-boetten, snyggt!
Den var läcker!är det bara i fb gruppen man kan signa sig för en?Ni kanske sett sett redan men i FB-gruppen Vostok Watches pågår just nu ett projekt där man kan signera upp sig för en limited edition Vostok som en kille tagit fram i samarbete med Meranom.
Tanken är att klockan ska anspela på rymden (Luna Dude) och nedan är ett första utkast på hur den skulle kunna komma att se ut:
Jajjemen. Limiterad till 600 än så länge.Den var läcker!är det bara i fb gruppen man kan signa sig för en?
Ja i den gruppen och i en FB-grupp till som jag inte kommer ihåg vad den heter. Men han skriver exakt samma i de båda grupperna hela tiden så det räcker om man är med i den ena.Den var läcker!är det bara i fb gruppen man kan signa sig för en?
Rackarns oxå!ibland ör det synd att man vägrar fb!Ja i den gruppen och i en FB-grupp till som jag inte kommer ihåg vad den heter. Men han skriver exakt samma i de båda grupperna hela tiden så det räcker om man är med i den ena.
Reserverat nr 208Ni kanske sett sett redan men i FB-gruppen Vostok Watches pågår just nu ett projekt där man kan signera upp sig för en limited edition Vostok som en kille tagit fram i samarbete med Meranom.
Tanken är att klockan ska anspela på rymden (Luna Dude) och nedan är ett första utkast på hur den skulle kunna komma att se ut:
Varför tvinga dig själv att välja när du kan byta efter humör?Svårt att bestämma mig för vilken bezel jag gillar mest.
Väldigt santVarför tvinga dig själv att välja när du kan byta efter humör?
Den var jäkligt tuffNi kanske sett sett redan men i FB-gruppen Vostok Watches pågår just nu ett projekt där man kan signera upp sig för en limited edition Vostok som en kille tagit fram i samarbete med Meranom.
Mycket bra val. Älskar minMin första ryss kom idag!
Elegant var ordet, ger mycket Glashutte Original Sixties-vibbar, grattis!Min första ryss kom idag!
.... eller tvärtomElegant var ordet, ger mycket Glashutte Original Sixties-vibbar, grattis!
Fair point, jag lägger mig....... eller tvärtom
Min första ryss kom idag!
Ett jäkligt bra köp. Det där är min favorit bland de ryska klockorna.Kunde inte motstå Vostok Amphibia 300:an som låg på tratten, kompletterade min gammrysssamling på ett ypperligt sätt!
Tack! Har varit sugen länge, var lite orolig över balansen på den men riktigt jäkla skön på armen!!! Riktigt härlig klockmodell!Ett jäkligt bra köp. Det där är min favorit bland de ryska klockorna.
Grattis!den va fin!Kunde inte motstå Vostok Amphibia 300:an som låg på tratten, kompletterade min gammrysssamling på ett ypperligt sätt!
Kunde inte motstå Vostok Amphibia 300:an som låg på tratten, kompletterade min gammrysssamling på ett ypperligt sätt!
Min hälsar!Kunde inte motstå Vostok Amphibia 300:an som låg på tratten, kompletterade min gammrysssamling på ett ypperligt sätt!