Wilko
Basic
Min hälsar!
Salta i såret.... salta på bara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min hälsar!
Sorry!men här har du tipps på en prisvärd en.Salta i såret.... salta på bara!
Tack! Den bezeln har jag redan till min scuba dude (som inte är hemma ännu uta fortfarande väntar på en blå sekundvisare från Meranom.) Men söker egentligen samma insert men med coin edge bezel till en 090661. Därför köpare av en sådan...
Reserverat nr 208
+1 på den!mycket bra skrivet!Jag har länge sett dessa oändliga varianter på nya ryska klockor och Vostok-moddar, måste erkänna att jag inte fattade poängen från början.
(Tack för att Ni visar dom!)
Så coolt att det finns ödmjuka tillverkare som lyckas uppmuntra kreativitet, tekniskt intresse mm utan att ruinera kunderna. Har själv fastnat i vintageträsket av precis dom orsakerna så fast jag inte själv har ngn ny moddad ryss så ÄÄÄLSKAR jag det dom gör för oss "klockbrukare"!
Wow! Avskyr caset, älskar resten!Spanjorerna håller på med en kul grupp-mod har jag sett - spanskan är inte på topp men det är tveklöst en Chernobyl-minnesklocka.
Wow! Avskyr caset, älskar resten!
Kan man köpa?
Tack för länken!Samma här, tycker tavla och bezel är grymma på den. Tänkte mig att försöka säkra en, men har inte hunnit med att sätta mig in i möjligheterna. Kanske är det för sent. Du kan läsa tex här https://forums.watchuseek.com/f10/r...v-pripyat-5129659.html#/topics/5129659?page=1
Tack för länken!
Var inne och kollade men det verkade bökigt. Först skulle man ha något lösenord att logga in med och sen var det ju det där med att allt är på spanska.. Kände inte riktigt att jag orkade. Men jag hoppas att det går bättre för dig!
Snyggt, du får bli vår kran till spanjors-moddade ryssklockor..Si senor, jag konstaterade samma sak. Har egentligen inte hunnit mer än registrera mig på den den spanska sidan (och det var väl inte helt enkelt...) Om detta projekt redan är över kanske det kommer ytterligare liknande framöver. Jag meddelar om mig här, om det skulle komma upp något kul som går att beställa
Snyggt, du får bli vår kran till spanjors-moddade ryssklockor..
Vostoken fick äntligen börja jobba. Lite skräpplockande idag på årets fösta dyk
Snygg!gillar verkligen dina action bilder!Vostoken fick äntligen börja jobba. Lite skräpplockande idag på årets fösta dyk
Ahh!den är fin du!Det är ju inget roligt armband på den här men den har fått hänga med ut till landet. En gammal titan-Vostok.
Det är en ganska mysko urtavla på den där faktiskt. Det är inte den röda stjärnan på den t.ex.Ahh!den är fin du!
Nej och en har jag nog inte sett tidigare heller,det är de ovanliga som är så kul att se!Det är en ganska mysko urtavla på den där faktiskt. Det är inte den röda stjärnan på den t.ex.
Korspostar lördagens gin o’clock. Frivilligt varje timme, på timmen...
undrar om jag skulle behöva sådan fining också kanske, hög luftfuktighet,, alla möjliga orsaker..Dagens skitväder kräver en trycktestad NVCh-30 av den andra generationen!
Ja villbehöverha listan är många gånger lång!undrar om jag skulle behöva sådan fining också kanske, hög luftfuktighet,, alla möjliga orsaker..
denna sitter som gjuten på armen sedan ankomst!
Det där är porr på så många nivåer!! Blånerade skruvar blev riktigt snyggt, och Calypso:n "in action" gjorde det inte sämre!! Grymt!!!Nu så ryss vänner har mina delar från ryssland äntligen dykt upp,så nu är russian blue äntligen färdig moddad och trycktestad till 10 bar så vad tycks?
Tackar!ja tack vare att glaset på baksidan är svagt blåskimmrande så tyckte jag blå skruv blev bra där.Det där är porr på så många nivåer!! Blånerade skruvar blev riktigt snyggt, och Calypso:n "in action" gjorde det inte sämre!! Grymt!!!