• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Crispie

Rolex
Äntligen fått tummen ur och köpt ett band till denna rackare. Ett svart Hirsch. Får se hur mycket den används men det känns ovärdigt att den ska ligga utan band i lådan. Stanna kommer den ivf göra. Fick den av svärfar som införskaffande den under sin tid i Sovjet. Ingen aning om dagen stämmer, förmodligen inte! :hilarious:
20200514_163808.jpg
 

Beo

Patek
Äntligen fått tummen ur och köpt ett band till denna rackare. Ett svart Hirsch. Får se hur mycket den används men det känns ovärdigt att den ska ligga utan band i lådan. Stanna kommer den ivf göra. Fick den av svärfar som införskaffande den under sin tid i Sovjet. Ingen aning om dagen stämmer, förmodligen inte! :hilarious:
20200514_163808.jpg
Snygg!och jo dagen stämmer med:).
 

Wilko

Cartier
Blev ett 120-case till kvällen. Jag hade fått för mig att tavlan kallas Polaris, men det är troligen inte alls adekvat:)
0B6B7154-6480-4B11-814A-9BA0EB19B8B0.jpeg

Den där gillar jag! Såpass mycket att jag väntar på en variant i form av sandwich-tavla i 420-boett.
Modellen heler 420B35. De traditionella visarna i guld (likadana som på @mrowkoob 's 350) är beställda, liksom 555-bezeln i silver. Den är visserligen borstad, men räknar med att det är en smal sak att polera upp den. Hoppas det kommer ge rätt retrokänsla!

Njut av fredagkvällen med ditt fina sällskap!
 

Teppas79

Cartier
Den där gillar jag! Såpass mycket att jag väntar på en variant i form av sandwich-tavla i 420-boett.
Modellen heler 420B35. De traditionella visarna i guld (likadana som på @mrowkoob 's 350) är beställda, liksom 555-bezeln i silver. Den är visserligen borstad, men räknar med att det är en smal sak att polera upp den. Hoppas det kommer ge rätt retrokänsla!

Njut av fredagkvällen med ditt fina sällskap!

Härligt och tack för info! Låter som resultatet kommer bli ruskigt snyggt - ser fram emot fotot:)
 

Beo

Patek
Hoppas att min inom sisådär 20 år erhållit samma patina:D
Ja jag valde den tavlan pga patinan och sen lumade jag om rackaren och bezelen fick sig en släng av sleven då med!:p
Blir krogen ikväll. Funderar på ryss. Inte för att någon annan kroggäst än jag själv bryr sig, men ändå...:)

Kosmonauten eller Yachtski kanske.
F9E9B7F6-BB99-4D93-BB57-7592E3E1446F.jpeg

1DBA06D0-5AC8-44B3-A2EC-B9990663E913.jpeg
Yachtski!!den var grym!men den första var fin med!:)
 
Topp