Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är en "SE 710555S" Tavlan heter alltså 555S och säljs ej separat genom att det är en "SE Vostok".Schnygg! Känner du (nån?) till ref:en på den där tavlan? Har kikat på 660 och 913, och de är ganska lika.
Snygg bild!Tog en liten fotosession vid vattnet. Gammal försvarsö i bakgrunden.
Testar svart läder på gammelryssen istället för mesh. Vad tycker ni?
Obs! det blåa bandet på Classican är bara temporärt.
När jag bytte band kände jag också en viss tveksamhet, Vad tror du skulle passa istället?Nja, vete tusan för min del
När jag bytte band kände jag också en viss tveksamhet, Vad tror du skulle passa istället?
Jag tycker att det ser bra ut jag. Det är ju inget fel med bezeln men du borde byta till en så'n här slät. Då kommer den läckra urtavlan fram bättre.Testar svart läder på gammelryssen istället för mesh. Vad tycker ni?
Obs! det blåa bandet på Classican är bara temporärt.
!Jag tycker att det ser bra ut jag. Det är ju inget fel med bezeln men du borde byta till en så'n här slät. Då kommer den läckra urtavlan fram bättre.
Jaa, nå't sån't där ja.
Jag fyllde i nuffrorna i bezelen!men den är skitsnygg som den är!Jaa, nå't sån't där ja.
Hittade ett brunt fejkläder och ett Marine Nationale.Tycker att det är svårt med sådana luggar :/ Hur ser NATO ut på den?
Vart hittar man en sån slät bezel?Jag tycker att det ser bra ut jag. Det är ju inget fel med bezeln men du borde byta till en så'n här slät. Då kommer den läckra urtavlan fram bättre.
500 kr, inkl. frakt och den är din.Hittade ett brunt fejkläder och ett Marine Nationale.
Vart hittar man en sån slät bezel?
Schysst! skriver i PM.500 kr, inkl. frakt och den är din.
Hittade ett brunt fejkläder och ett Marine Nationale.
Vart hittar man en sån slät bezel?
Det tyckte min sambo också, så kommer köra på det istället för det svarta lädret ! Men som du nämnde så känns det svårt att hitta något som passar luggarna så NATO kanske är "the way to go".Såg riktigt schysst ut på NATO tycker jag !
Det tyckte min sambo också, så kommer köra på det istället för det svarta lädret ! Men som du nämnde så känns det svårt att hitta något som passar luggarna så NATO kanske är "the way to go".
Nej tyvärr, men det kanske är något som ska inskaffas framöver.Kör på det !
Har du kanske en länk med raka ändlänkar?
Nej tyvärr, men det kanske är något som ska inskaffas framöver.
Se bara till att inte hamna i vattnet för då förstör du läderarmbandet.Körde lite miljöträning med nya amphibian idag.
Ha ha. Ja det vore ju försmädligt... några garantier finns emellertid inte.Se bara till att inte hamna i vattnet för då förstör du läderarmbandet.
+1 på den!Missade ryssfredagen så får ta igen det ikväll