Ja ring och kolla det för säkerhets skull!det här är den ens information jag har. Borde jag kontakta dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja ring och kolla det för säkerhets skull!det här är den ens information jag har. Borde jag kontakta dem?
Här har du en länk för att skicka kompletterande uppgifter.det här är den ens information jag har. Borde jag kontakta dem?
Scuba duden köpte jag på eBay den 16/7. En extremt dålig tajming med semestertider och pågående pandemi. Jag visste att det skulle ta tid. Inget att hetsa upp sig för. Det är bara att gilla läget. Låt Postnord och Tullen ha sina rutiner under Pandemin. Det är nog ingen slump att klockan stinker lacknafta. Är det säljaren som desinficerat klockan åt mig?Hur lång tid har det tagit att få leveranserna?
Jag väntar på paket från Ukraina med en Scuba dude som skickades i slutet på juli. Tog en månad att dyka upp i PostNords tullhantering och nu har den legat där i tre veckor!
/ P
Snygg!och fint seatbelt till den med!Fredags bananen är på!!
Ja det var ju ovanligt!jag måste säga att Pn gör sitt bästa för att sabba glädjen i klockhobbyn!Jag ringde PostNord och de hade redan skickat tillbaka paketet naturligtvis utan att kontakta mig först
/ P
Hade du borstat den där boetten själv eller hur var det?Kör också ryskt ikväll
Hade du borstat den där boetten själv eller hur var det?
Hade du borstat den där boetten själv eller hur var det?
Jag har alltid misstänkt att Mario är smygryssKör också ryskt ikväll
Om jag ska ge mig på en killgissning så den första NVCh kopian ca 2000 och den kirylliska ca 1500 eller vad säger ni @Samlarn @Vostok @Fixoflex ?är jag och cyklar?den första har inte ”rätt” baklock eller krona och den andra har inte rätt krona men go tavla och rätt visare och baklock.Funderar på att sälja dessa , vad tycker ni är rimligt pris ?
Ja det låter väl rimligt, dock fel baklock på "tårtbitstavlan" med.. Verkar vara lock från en tunna.
Jag har alltid misstänkt att Mario är smygryss
Tack för att du rättade migskönt att det finns fler som har info och kunskap här!Ja det låter väl rimligt, dock fel baklock på "tårtbitstavlan" med.. Verkar vara lock från en tunna.
Ska se ut såhär och ha kyrillisk text samt atm istället för meter:
Man har nog nördat lite för mycket Hahaha!!Tack för att du rättade migskönt att det finns fler som har info och kunskap här!
Alltid kul o nörda!ja en profilbild vore Intressant.Man har nog nördat lite för mycket Hahaha!!
Vore spännande att se glaset på den där НВЧ-30 klockan han hade.. Om det är "rätt glas" så skulle han ju försökt fått tag på rätt bak lock så blir det ju lite annat pris på den så att säga
Snygga dykare! De snyggaste dykarna som Vostok har massproducerat - tycker jag.Funderar på att sälja dessa , vad tycker ni är rimligt pris ?