Ja naturligtvis!ursäkta skrivfeletTack! Men länken blev inte rätt, va? Är det https://www.cousinsuk.com/ du menar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja naturligtvis!ursäkta skrivfeletTack! Men länken blev inte rätt, va? Är det https://www.cousinsuk.com/ du menar?
Oh, svår fråga för det finns ganska många källor. PMa på bara om det är någon särskild del du undrar över![]()
Nu förstår jag inte alls vad du menarFörköpte mig precis på en annan klocka så Vostokenarna får vänta ett tag till![]()
Nu förstår jag inte alls vad du menar![]()
Jahapp nu har du gått och köpt rålex igen?Sprängde klockbudgeten grovt![]()
Jag håller med: Mer knasigheter!Jag tröttnar inte. Jag vill se mera!
Jahapp nu har du gått och köpt rålex igen?tänk vad många ryssar du kunde få istället, vi har ju snackat om det där
![]()
Skojar med dig, det vet du. Klart man ska testa allt innan man dör, kul!Nä, blev pöbelmärket Omega istället![]()
Verkligen snyggt!Riktig fräsch ny strap från årets secret Santa. Blev sjukt trevligt tycker jag
![]()
Lyxlirare.Ja, jag vet hur det känns. Har ett privatpaket som lämnade Moskva 26 nov...![]()
Verkligen snyggt!
Vad är det för band?
OK, du vinner!Lyxlirare.
Denna beställdes i höstas, och kan ta till april ...
![]()
Skojar med dig, det vet du. Klart man ska testa allt innan man dör, kul!
Du är observantTycker den ser lite tandlös ut....![]()
Vad jag fattat det som så importerades det flera ryska klockor som fick tillägget Exacta. Slava, Pobeda, Raketa, Poljot m.m. Tror inte att de är mer "rare". Jag tar hellre än Poljot än en import alla dagar iaf.Hej vänner! Är det någon som vet hur förhållandet är mellan Poljot och det svenska klockmärket (tror det är svenskt i alla fall) Exacta? Jag har fattat det som att det finns Poljot-klockor som är brandade "Exacta". Är dessa sällsynta och eller mer attraktiva jmf med motsvarande "vanliga" poljotmodeller?
Tack, det var en bra vinkling. Jag såg Exacta ur det svenska importperspektivet, men självklart handlar det ju inte om någonting annat än ännu en export-ryss och där delar jag din uppfattning. Jag spanade lite efter Poljoten med alarm-funktion och sprang då på en Exacta-klon av denna.Vad jag fattat det som så importerades det flera ryska klockor som fick tillägget Exacta. Slava, Pobeda, Raketa, Poljot m.m. Tror inte att de är mer "rare". Jag tar hellre än Poljot än en import alla dagar iaf.
Kan ha förstått fel dock.
Finns mer info här: https://mroatman.wixsite.com/watches-of-the-ussr/exacta
Är det bara jag som fortfarande har problem med att skapa och svara på inlägg från vissa webbläsare?
Är det bara jag som fortfarande har problem med att skapa och svara på inlägg från vissa webbläsare?
Inte idag men jag hade det igår kväll....Är det bara jag som fortfarande har problem med att skapa och svara på inlägg från vissa webbläsare?
Nej jag kan inte svara via mobilen utan bara skicka bild.Är det bara jag som fortfarande har problem med att skapa och svara på inlägg från vissa webbläsare?