• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Nä, får ta och bryta av era sommardrömmar med en dyster och dystopiskt hårding för iskalla dagar på den bistra tundran💀
J9moGOb.jpg

06agaFx.jpg

OYS5eKh.jpg

Vad vore en ryssfredag utan nyheter? 👀

NEW! VOSTOK AMPHIBIAN SE 710AN1 AND 710AN2
Dear Buyer,
We are pleased to present you two new Vostok Amphibian models - Vostok Amphibian 710AH1 and Vostok Amphibian 710AH2. This models' line is different from the basic watches in that it was created according to our own design in collaboration with an English designer. These watches are made and certified at the Vostok factory, so you don't have to worry about the quality.
0i1DZeBO_5ZzYI8Qt23W7qr4y_j_POep6qGkCFupHgo0CM0Jl5bSRbfjmUJB7XrcV_P7sXPNu6uP2sFD0HDGH2kaCNLVLFlUzzge0PyLV1--Vw=s0-d-e1-ft
710АН2_01.jpg

Hope you like it!
Thank you for choosing our shop!
* Create your personal Vostok mod https://soviet.market/configurator *
Sincerely, Customer Service
of Soviet Market
E-mail: [email protected]

Well.. presenten föll i god jord, så den är gone bye-bye! Men hon blev glad, så det var väl det som räknas.. 😜
203F2465-4357-465A-8C55-8A905AF21C8E.jpeg
Så nu får jag hålla till goda med dessa två ryska kompisar. OCH får en anledning att leta en annan sommarklocka!😎

Bilagor

• 62093B8D-B311-4766-87B7-DD6E81730679.jpeg
    62093B8D-B311-4766-87B7-DD6E81730679.jpeg
    305.9 KB · Visningar: 11
  • 99197C2E-0689-4C6A-B6C6-9C807AF92AA1.jpeg
    99197C2E-0689-4C6A-B6C6-9C807AF92AA1.jpeg
    911.8 KB · Visningar: 11

Dear Buyer,
We are pleased to present you two new Vostok Amphibian models - Vostok Amphibian 710AH1 and Vostok Amphibian 710AH2. This models' line is different from the basic watches in that it was created according to our own design in collaboration with an English designer. These watches are made and certified at the Vostok factory, so you don't have to worry about the quality.
0i1DZeBO_5ZzYI8Qt23W7qr4y_j_POep6qGkCFupHgo0CM0Jl5bSRbfjmUJB7XrcV_P7sXPNu6uP2sFD0HDGH2kaCNLVLFlUzzge0PyLV1--Vw=s0-d-e1-ft
710АН2_01.jpg

Hope you like it!
of Soviet Market
Coolt med en Vostok som är ute o flyger, jag har sneglat lite på de gamla med en "större" tunna som flyger.

Bund-band är ju något av det coolaste som finns! Jag har ett par olika, men favoriten är nog detta, Shell Cordovan-läder Made in Ireland. Skulle gärna vilja ha tag på fler av detta stuk det är av tunt läder. Är det någon dom sitter på nått de inte vill ha, så säg till eller ha koll på vart det finns o köpa nya...

Passar på och smyga in mitt bygge, dags för byte idag då jag ändå inte ser tiden på den än...
20210129_115038.jpg

20210129_115217.jpg
Fast jag får nog säga att ditt bund-strap ligger i en högre division. Otroligt snyggt. Och klockan.👍

Wow! Känner mig lite smutsig som tycker att den är snygg 🤣

Jag gillar inte länken på den, annars är den inte så farlig. Nästan snygg 😎
Visarna är ju skitcoola!

Satt själv och slog nästan till på en sådan här o ha som nyårsklocka, tavla var dock annorlunda på den jag kolla på. Har för mig att det var även kristaller på tavlan eller åtminstone annan färg. Kanske framtagen för den ryska marknaden??? image.png

Dear Buyer,
710АН2_01.jpg

Hope you like it!
of Soviet Market
Mycket fin! Fått upp ögonen för Vostok på senaste tiden och detta kanske kan vara ett första steg!

Visarna är ju skitcoola!

Satt själv och slog nästan till på en sådan här o ha som nyårsklocka, tavla var dock annorlunda på den jag kolla på. Har för mig att det var även kristaller på tavlan eller åtminstone annan färg. Kanske framtagen för den ryska marknaden??? image.png

Tycker länken passar klockan. Kan lätt se en nykapitalistisk rysk maffioso från 90-talet bära den :D

Haha, körde också guld under nyår. Dock lite mer proletärigt med en G-Shock Gold Speed :)

PXL_20201231_144041191.PORTRAIT~2.jpg

Ursäkta OT:et men G-Shock är i princip japanska Vostoks :angel:

Visarna är ju skitcoola!

Helt klart Rysk bling-bling! 😀😜

Tillbaka
Topp