Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
| ||
Dear Buyer, We are pleased to present you two new Vostok Amphibian models - Vostok Amphibian 710AH1 and Vostok Amphibian 710AH2. This models' line is different from the basic watches in that it was created according to our own design in collaboration with an English designer. These watches are made and certified at the Vostok factory, so you don't have to worry about the quality. Hope you like it! Thank you for choosing our shop! | ||
* Create your personal Vostok mod https://soviet.market/configurator * Sincerely, Customer Service of Soviet Market E-mail: [email protected] |
Baikal, finns i vit eller blå tror jag. Tydligen svår att få tag på.. och jag gav bort klockan... Jaja. Easy come, easy go..Shit vilken sommarklocka det där blev. Jag har en segelbåt någonstans, det blir att leta upp en sån där vridring.
Inte helt nöjd med tavlan. Måste försöka hitta en bättre orange. Men tillsvidare en annan tavla, och då behöver jag en ny sekundvisare också Denna får utvecklas med tidenVad mer behövs? Andra visare?
Nä, får ta och bryta av era sommardrömmar med en dyster och dystopiskt hårding för iskalla dagar på den bistra tundran
Tack så mycket! Kommer ursprungligen från denna skönhetJädrar vad snyggt med katedralvisarna !
Coolt med en Vostok som är ute o flyger, jag har sneglat lite på de gamla med en "större" tunna som flyger.Vad vore en ryssfredag utan nyheter?
NEW! VOSTOK AMPHIBIAN SE 710AN1 AND 710AN2 Dear Buyer,
We are pleased to present you two new Vostok Amphibian models - Vostok Amphibian 710AH1 and Vostok Amphibian 710AH2. This models' line is different from the basic watches in that it was created according to our own design in collaboration with an English designer. These watches are made and certified at the Vostok factory, so you don't have to worry about the quality.
Hope you like it!
Thank you for choosing our shop!* Create your personal Vostok mod https://soviet.market/configurator *
Sincerely, Customer Service
of Soviet Market
E-mail: [email protected]
Ja, tyckte också tavlan var festlig. Undrar om inte timvisaren ska likna en liten vostoknos också?Coolt med en Vostok som är ute o flyger, jag har sneglat lite på de gamla med en "större" tunna som flyger.
Det DÄR är vad jag kallar rysk klocka!Tack så mycket! Kommer ursprungligen från denna skönhet
Tack så mycket! Kommer ursprungligen från denna skönhet
Ja men nu har du ju receptet på en perfekt sommar-modd. Det är ju bara att beställa delarna och göra en till.Well.. presenten föll i god jord, så den är gone bye-bye! Men hon blev glad, så det var väl det som räknas..Så nu får jag hålla till goda med dessa två ryska kompisar. OCH får en anledning att leta en annan sommarklocka!
Fast jag får nog säga att ditt bund-strap ligger i en högre division. Otroligt snyggt. Och klockan.Bund-band är ju något av det coolaste som finns! Jag har ett par olika, men favoriten är nog detta, Shell Cordovan-läder Made in Ireland. Skulle gärna vilja ha tag på fler av detta stuk det är av tunt läder. Är det någon dom sitter på nått de inte vill ha, så säg till eller ha koll på vart det finns o köpa nya...
Passar på och smyga in mitt bygge, dags för byte idag då jag ändå inte ser tiden på den än...
Wow! Känner mig lite smutsig som tycker att den är snygg
Stämmer! Tänk om man kunde hitta en gul Vostok-tavla dessutom?!Ja men nu har du ju receptet på en perfekt sommar-modd. Det är ju bara att beställa delarna och göra en till.
Mycket fin! Fått upp ögonen för Vostok på senaste tiden och detta kanske kan vara ett första steg!Vad vore en ryssfredag utan nyheter?
NEW! VOSTOK AMPHIBIAN SE 710AN1 AND 710AN2 Dear Buyer,
We are pleased to present you two new Vostok Amphibian models - Vostok Amphibian 710AH1 and Vostok Amphibian 710AH2. This models' line is different from the basic watches in that it was created according to our own design in collaboration with an English designer. These watches are made and certified at the Vostok factory, so you don't have to worry about the quality.
Hope you like it!
Thank you for choosing our shop!* Create your personal Vostok mod https://soviet.market/configurator *
Sincerely, Customer Service
of Soviet Market
E-mail: [email protected]
Jag gillar inte länken på den, annars är den inte så farlig. Nästan snygg
Visarna är ju skitcoola!
Satt själv och slog nästan till på en sådan här o ha som nyårsklocka, tavla var dock annorlunda på den jag kolla på. Har för mig att det var även kristaller på tavlan eller åtminstone annan färg. Kanske framtagen för den ryska marknaden???
Helt klart Rysk bling-bling!Jag gillar inte länken på den, annars är den inte så farlig. Nästan snygg
Visarna är ju skitcoola!
Satt själv och slog nästan till på en sådan här o ha som nyårsklocka, tavla var dock annorlunda på den jag kolla på. Har för mig att det var även kristaller på tavlan eller åtminstone annan färg. Kanske framtagen för den ryska marknaden???
Den är allt lite cool på ett corny sätt. Hade lätt burit den!Tack så mycket! Kommer ursprungligen från denna skönhet
Aktiebolaget Tomat till er tjänst!Stämmer! Tänk om man kunde hitta en gul Vostok-tavla dessutom?!
I princip nej.Ursäkta OT:et men G-Shock är i princip japanska Vostoks
Fan, den hade ju suttit fint!Aktiebolaget Tomat till er tjänst!
Bara kliv på tåget! Du ser aldrig tillbaka..Mycket fin! Fått upp ögonen för Vostok på senaste tiden och detta kanske kan vara ett första steg!
Det var som satan, bor du i "min" lilla stadDet funkade!
Haha förmodligen! Men frågan är bara vart man ska börja?Bara kliv på tåget! Du ser aldrig tillbaka..
Gör som jag.. kolla runt här. Hittade @Nilas som ville bli av med en, sen gick det raskt! Hittade även till Bosse på klockanett.se som är ett Vostok-fan. Dyrare där än o ta in dem själv från Ruskiland, men en början. Jag trillade dit på 2st på 2 dagar..Haha förmodligen! Men frågan är bara vart man ska börja?
Som @LoveL skrev är ett bra sätt, annars kan du alltid köpa från Ryssland. Det funkar fint det medHaha förmodligen! Men frågan är bara vart man ska börja?
Vad kostar det att ta in en klocka själv från Ryssland? Fet tull eller liknande?Gör som jag.. kolla runt här. Hittade @Nilas som ville bli av med en, sen gick det raskt! Hittade även till Bosse på klockanett.se som är ett Vostok-fan. Dyrare där än o ta in dem själv från Ruskiland, men en början. Jag trillade dit på 2st på 2 dagar..
Inte så blodigt, några hundra max (om man nu ens åker på det) med tanke på att det är löjligt billiga klockor. Rekommenderar UPS-frakt som vissa sajter kör med för enkelhetens skull, t.ex tidigare länkadeVad kostar det att ta in en klocka själv från Ryssland? Fet tull eller liknande?