Annars kan du testa https://www.vostok-watches24.com, skickar ifrån Nederländerna.Vad kostar det att ta in en klocka själv från Ryssland? Fet tull eller liknande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Annars kan du testa https://www.vostok-watches24.com, skickar ifrån Nederländerna.Vad kostar det att ta in en klocka själv från Ryssland? Fet tull eller liknande?
Ha, där ser man. Liten värld.Det var som satan, bor du i "min" lilla stad
Haha förmodligen! Men frågan är bara vart man ska börja?
Ja om man tycker det känns lite "läskigt" att handla från Ryssland direkt är vostok-watches24.com ett mycket bra alternativ. Tyskland baserat. Priser i euro. Frakt 7,5 €. Ingen importmoms eller tull.Annars kan du testa https://www.vostok-watches24.com, skickar ifrån Nederländerna.
Ja du såg alla bra svar. Här är rätta stället att fråga då det finns många som handlat från Ryssland. Jag har inte det (än). Dock har jag handlat på lokala marknader där Jag ska dit igen i vår, så jag ska försöka leta upp nåt bra ställe och då fyller jag väskan!Vad kostar det att ta in en klocka själv från Ryssland? Fet tull eller liknande?
He he. En klocka som mycket väl skulle passa på en bad guy i en Bond-film.Nä, får ta och bryta av era sommardrömmar med en dyster och dystopiskt hårding för iskalla dagar på den bistra tundran
Snyggt!Ja du såg alla bra svar. Här är rätta stället att fråga då det finns många som handlat från Ryssland. Jag har inte det (än). Dock har jag handlat på lokala marknader där Jag ska dit igen i vår, så jag ska försöka leta upp nåt bra ställe och då fyller jag väskan!
I princip nej.
@Von är inte så glad i plastklockor, milt sagt Men jag förstår hur du tänkerHmm, billiga stryktåliga ur som folk moddar ?
@Von och jag älskar att tycka olika
Den där var ju riktigt bra. Men det är rätt lite paddelvisare på de nytillverkade som säljs, eller är jag ute och cyklar? Har sett dem på vissa SE men inte mycket mer. Gillar läsbarheten.Även vid hemarbete måste fanan hållas högt.
Tidig Old Minstry (’Ministerial’) på snitsigt läder.
Survival of the kittest. Riktig överlevare du fick till där! Snyggt!Nä, får ta och bryta av era sommardrömmar med en dyster och dystopiskt hårding för iskalla dagar på den bistra tundran
Tavlan är fantastiskt! O läcker profil. Känns bekant..Den här damp ner idag. Får mig verkligen att fundera över saker och ting i klocklådan. Så nöjd, stort tack @Von
...och profilen. Profilen alltså.
Jag går verkligen igång på profiler. Tycker det är allt för sällan det visas upp. Ryssarna bjuder på riktiga sköningar gång på gång!Tavlan är fantastiskt! O läcker profil. Känns bekant..
Wow! Sjukt fin! Vad är det för nåt och hur stor?Ryssfredag
Du är inte den enda om man säger så. Helt otroligt vad mycket klocka och charm man får för pengarna. Jag har då slagits av ryssfebern kan jag lova!Den här damp ner idag. Får mig verkligen att fundera över saker och ting i klocklådan. Så nöjd, stort tack @Von
Det är urverk, tavla, visare från en gammal 710, som jag smetade över i en 100 för att den passade bättre med denna bezel från One Second CloserWow! Sjukt fin! Vad är det för nåt och hur stor?
Ja det ser helt magiskt ut! Grattis!Det är urverk, tavla, visare från en gammal 710, som jag smetade över i en 100 för att den passade bättre med denna bezel från One Second Closer
Tack, men ska se under våren om jag kan göra den lite bättreJa det ser helt magiskt ut! Grattis!
Håller med, detta är spännande! Hojta om du ska beställa nåt, samfraktar gärna. ☺Du är inte den enda om man säger så. Helt otroligt vad mycket klocka och charm man får för pengarna. Jag har då slagits av ryssfebern kan jag lova!
Väldigt fin!#Vonstock (@Von har byggt ihop denna till mig, därav namnet ) Är så jäääkla nöjd med
Det där gjorde sig riktigt bra!När jag nästan hade gett upp lyckades posten hitta hit! Tack @Johanaxe66 för Duden's nya kläder! Blev riktigt bra tycker jag
Den här damp ner idag. Får mig verkligen att fundera över saker och ting i klocklådan. Så nöjd, stort tack @Von
Profil var det jaTavlan är fantastiskt! O läcker profil. Känns bekant..
Du är ju ett jäkla strapmonster oxå!Profil var det ja
Man måste ha band så man klarar sig TackDu är ju ett jäkla strapmonster oxå!
Håller med, nya Vostoks nyttjar rätt sällan paddlar. Och ja, tycker dom är extremt coola. Både utseendemässigt snygga, men också bra läsbarhet.Den där var ju riktigt bra. Men det är rätt lite paddelvisare på de nytillverkade som säljs, eller är jag ute och cyklar? Har sett dem på vissa SE men inte mycket mer. Gillar läsbarheten.
Survival of the kittest. Riktig överlevare du fick till där! Snyggt!