Nej. Inte ännu får man väl säga 710 och 110 har varit favoriterna.Fin!
Jag har en med 710-boetten redan men är sugen på en 100 också. Har du en sån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej. Inte ännu får man väl säga 710 och 110 har varit favoriterna.Fin!
Jag har en med 710-boetten redan men är sugen på en 100 också. Har du en sån?
Jag förstår. Var också inne på 110 först men sen såg jag någon bild i profil på det caset och då såg det liksom ut som att luggarna stack rakt ut. På 100-boetten ska de tydligen var något vinklade neråt för att sitta bättre runt handleden (alltså så som det ju oftast är på klockor)..Nej. Inte ännu får man väl säga 710 och 110 har varit favoriterna.
Någon som har köpt vostok från ebay säljaren Zenitar? Någon annanstans man kan köpa nya vostok? Nvm, sökfunktionen funkade bra!
Har en Strela 1254 som jag köpt den 21:e januari 2009. Priset då var €285, nu säljs de för €585...Nu har jag inte hunnit ta mig igenom hela tråden, ännu, men hur ser det på Strela-fronten här på forumet? Är det någon/några som äger ett par?!? Dom är så sjukt balla, jag avlider sakta.
http://www.strela-watch.de/shop/
Några favoriter är juuuu...
Snygg! Dessvärre ingen aning om vad som kan strula.Hej, ny här på forumet har kikat runt rätt länge dock
Fick hem den här Vostoken idag, tyvärr får jag inte igång den. Den går att dra upp utan problem och känns inte konstig i kronan men vill inte ticka igång.
Någon som har någon ide på vad som kan vara fel?
Den här följde med ett gäng andra klockor jag köpte på auktion.
Någon som kan veta vad det är?
Ja det känns så!En souvenirklocka kanske?
Hej, har lagt nedanstående på köpes!
Men frågar här med om någon vet hur man hittar delar till Poljot 3133 verk?
EBay har inte för dagen, se mer nedan.
Finns det någon här som har skrot verk Poljot 3133 liggande?
Min orkar inte skifta datum och tappar tid ibland, efter en del mekande såg jag att Cannon Pinionen har en spricka. Har googlat och hittar bara den på Boley.de och dom säljer ej till privata. Hoppas nu på er andra Klock-tokar.
Om du letar efter nya så är några tips:Var handlar man vostok klockor billigast?
Expert är jag inte, men skulle ändå föreslå en Vostok. Komandirskie eller Amphibia.Nå vad säger ni ryss experter, vilken ryss ska man börja med? Tänkte lägga några hundralappar, en femhundring kanske?
Vostok Amphibia, 100-boetten eller 710-boetten..!Nå vad säger ni ryss experter, vilken ryss ska man börja med? Tänkte lägga några hundralappar, en femhundring kanske?
710 botten ser jävligt najs ut! Kanske ska köra på en ny sån?Vostok Amphibia, 100-boetten eller 710-boetten..!
Kör! Skulle jag köpa en ny Vostok så skulle jag nog också välja den boetten.710 botten ser jävligt najs ut! Kanske ska köra på en ny sån?
Jag har en 710 (med 916-tavla).. Gillar den skarpt!Kör! Skulle jag köpa en ny Vostok så skulle jag nog också välja den boetten.