• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Testat nyförvärvet en heldag.
16141533638632011165156851947693.jpg
Grattis till vinsten 😉 Blev snyggare med nytt armband. Jag behöll Slava "fridge" av de tre jag fick hem.
IMG_20210218_114454.jpg

Jag har också köpstopp sedan ett halvårsedan... Nu är det inte jag som satt köpstoppet, så det går inte alls. Tror nog nästan det har motverkande effekt!!!
Jag känner vagt igen detta, eller, jag menar, jag kan förstå de som känner någon som har gjort så 🤣 Jag vet tex "någon" som satte ett absolut köpstopp, eftersom han tyckte att han ju verkligen hade alla de klockor han ville ha. Sedan var det någon annan oerhört elak person som saboterade detta genom att börjar diskutera det nödvändiga i att ha minst en 350-dykare i sin samling. Jag menar, snacka om sabotage. Jag (nej, menar naturligtvis DEN PERSONEN!) landade då i att samma vecka ha beställt TVÅ 350-dykare. Suck, det är svårt det här... :cool:

Jag känner vagt igen detta, eller, jag menar, jag kan förstå de som känner någon som har gjort så 🤣 Jag vet tex "någon" som satte ett absolut köpstopp, eftersom han tyckte att han ju verkligen hade alla de klockor han ville ha. Sedan var det någon annan oerhört elak person som saboterade detta genom att börjar diskutera det nödvändiga i att ha minst en 350-dykare i sin samling. Jag menar, snacka om sabotage. Jag (nej, menar naturligtvis DEN PERSONEN!) landade då i att samma vecka ha beställt TVÅ 350-dykare. Suck, det är svårt det här... :cool:
Sådana personer borde döden dö ...
🤔 😂 😂 😂

Tillbaka
Topp