• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Är det någon som vet om det finns någon Vostok-modell med ca 39mm diameter? ☺️
420-boetten är 39 mm i ytterdiameter. Se bifogat dokument.
Screen Shot 2019-07-13 at 08.46.27.png
 

Delgada

Patek
Nu vet jag ju att jag har en svart bezel som jag gillar om jag vill byta. Det innebär att jag har en original bezel som jag inte har glädje av. Det är väl inget fel på den iofs. Men jag kommer inte använda den. Svart med blå 20 min.
20210304_135510.jpg
20210304_135553.jpg
20210304_135608.jpg
Då tänkte jag att det vore roligare att se den på någon snygg modd på tråden än att titta på den i lådan.
Jag tänkte låta @Von ha första tjing på den. Jag fick ju en fin mässingsbezel i höstas till hulk-modden.
20201221_104949.jpg

Så går karman i retur till @Von eller vandrar vidare till någon annan som vill ha en bezel till något skojigt projekt.
Skicka PM.👍

Edit. Tagen
 
Senast ändrad:

MAz_666

Rolex
Okej, kanske bara att köpa en och testa :D Ska googla Neptune. Tack för tipset! :)
Detta är ju annars en klassisk "instegsmodell" i just 420-chassiet: 420 Scuba Dude.
Och nästan gratis ...
Då får du den coola dykarkillen i turkos/petrol:
1614863972119.png
 
Senast ändrad:

v0n

Patek
2-Faktor
Nu vet jag ju att jag har en svart bezel som jag gillar om jag vill byta. Det innebär att jag har en original bezel som jag inte har glädje av. Det är väl inget fel på den iofs. Men jag kommer inte använda den. Svart med blå 20 min.
20210304_135510.jpg
20210304_135553.jpg
20210304_135608.jpg
Då tänkte jag att det vore roligare att se den på någon snygg modd på tråden än att titta på den i lådan.
Jag tänkte låta @Von ha första tjing på den. Jag fick ju en fin mässingsbezel i höstas till hulk-modden.
20201221_104949.jpg

Så går karman i retur till @Von eller vandrar vidare till någon annan som vill ha en bezel till något skojigt projekt.
Skicka PM.👍
Åh, det var en fin gest ❤️ Tror dessvärre inte den kommer användas här heller men stort tack ändå!
 

Calleponken

Omega
2-Faktor
Detta är ju annars en klassisk "instegsmodell" i just 420-chassiet: 420 Scuba Dude.
Och nästan gratis ...
Då får du den coola dykarkillen i turkos/petrol:
1614863972119.png
Dykarkille-tavlan är cool! Kan man modda 420-modellen också? Inte helt förtjust i bezelen. Men som du skriver så är den nästan gratis. Kanske blir en sådan. :)
 

Jox

Rolex
2-Faktor
Nu vet jag ju att jag har en svart bezel som jag gillar om jag vill byta. Det innebär att jag har en original bezel som jag inte har glädje av. Det är väl inget fel på den iofs. Men jag kommer inte använda den. Svart med blå 20 min.
20210304_135510.jpg
20210304_135553.jpg
20210304_135608.jpg
Då tänkte jag att det vore roligare att se den på någon snygg modd på tråden än att titta på den i lådan.
Jag tänkte låta @Von ha första tjing på den. Jag fick ju en fin mässingsbezel i höstas till hulk-modden.
20201221_104949.jpg

Så går karman i retur till @Von eller vandrar vidare till någon annan som vill ha en bezel till något skojigt projekt.
Skicka PM.👍
Jag ställer mig gärna i kö på "batman"-bezeln. Men har inget att byta med för stunden, så det får bli ett köp. Men om någon har ett kul projekt på g så har de lätt företräde :)
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Detta är ju annars en klassisk "instegsmodell" i just 420-chassiet: 420 Scuba Dude.
Och nästan gratis ...
Då får du den coola dykarkillen i turkos/petrol:
1614863972119.png
Alltså, faktum är att detta är just en riktigt snygg och bra instegsmodell, precis som du skriver! Blir nästan lite sugen själv... nej, vänta nu, skärpning!!! 🤣
 
  • Like
Reactions: Beo

MAz_666

Rolex
Alltså, faktum är att detta är just en riktigt snygg och bra instegsmodell, precis som du skriver! Blir nästan lite sugen själv... nej, vänta nu, skärpning!!! 🤣
Vet hur det är. Har också stenhårt köpstopp. Det blev på ngt konstigt vis två beställda idag ändå. Men skatteåterbäringen anlände ju samtidigt - så det blev nästan en vinst i alla fall! 🤔 :eek: 😂 😂 😂
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Vet hur det är. Har också stenhårt köpstopp. Det blev på ngt konstigt vis två beställda idag ändå. Men skatteåterbäringen anlände ju samtidigt - så det blev nästan en vinst i alla fall! 🤔 :eek: 😂 😂 😂

Ha, jag har också köpstopp! Har dock vabbat idag och då blev 3 ryssar och 2 tavlor beställda... Så, det går sådär. Men, då jag beställt från ryssland via snigelpost kommer de nog inte förrän 1-2 månader och då kan det nog räknas till utanför köpstoppet 😇
 
Topp