• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

LoveL

Rolex
Paneristi
2-Faktor
Dagens andra nya ryss, med nya röda kläder..👊🏻😎
72B77D72-B6C5-436B-A388-439751962575.jpeg
4F6B26BF-EA65-4365-8AF0-4F89035C2E04.jpeg
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Jag grävde fram ett slitet brunt läderarmband (original Vostok!) från en av lådorna och plötsligt blev nedanstående Komandirskie komplett! Därmed ännu en klocka som får armpremiär denna mars månad. Dessutom tyckte jag att just denna kombo blev väldigt lyckad. Inte så vanligt heller i mina lådor med guldfärgade boetter.
20210310_082426.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Sitter o funderar på nästa ryss-mod, kanske köper en klocka från wish för och slakta på delar... Återkommer 😃

Edit: Donator är beställd, skall bara ha en del och det är inte urverk, tavla, visare eller boett.

Screenshot_20210310-092744_Wish.jpg


Nu skall jag bara hitta lämplig Vostok-klocka (boett) samt fundera på hur jag skall lösa tavlan och hitta visare...
 
Senast ändrad:

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Sitter o funderar på nästa ryss-mod, kanske köper en klocka från wish för och slakta på delar... Återkommer 😃

Edit: Donator är beställd, skall bara ha en del och det är inte urverk, tavla, visare eller boett.

Screenshot_20210310-092744_Wish.jpg


Nu skall jag bara hitta lämplig Vostok-klocka (boett) samt fundera på hur jag skall lösa tavlan och hitta visare...
Jag tolkar det som att du kommer att behålla nato-bandet 🤣
 

Kreacon

Audemars
Ohoj!
Är det någon som har en sådan här bezel i mässing liggandes?
Eller är det någon som är på väg att beställa något från meranom och kan tänka sig att köra på samfrakt express? AV princip kan jag inte beställa envridning för 60 kr och betala 200 kr för frakt. XD

1615384933518.png

 

v0n

Patek
2-Faktor
Det får vi kolla med skaparen @Von 😊
Japp. här har du @Rikala 👇🏼
 

Rikala

Patek
2-Faktor

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Ohoj!
Är det någon som har en sådan här bezel i mässing liggandes?
Eller är det någon som är på väg att beställa något från meranom och kan tänka sig att köra på samfrakt express? AV princip kan jag inte beställa envridning för 60 kr och betala 200 kr för frakt. XD

1615384933518.png

Ingenting på G precis nu, men jag hör av mig nästan gång (kan dock ta ett tag...) 🙂
 
Topp