Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läcker!var det nån som tillverkat en shroud till 420'n?är det nån som säljer såna?Innovativ idé med en 420 "Tuna" mod (inte min)..
Ja det är någon på ett ryskt forum men hittar ej att han säljer men det skulle jag nog tro? Han har även gjort någon med "förlängd" krona..Läcker!var det nån som tillverkat en shroud till 420'n?är det nån som säljer såna?
Den var ju grym så hoppas man kan hitta om den säljs nån stans!Ja det är någon på ett ryskt forum men hittar ej att han säljer men det skulle jag nog tro? Han har även gjort någon med "förlängd" krona..
Aha!han har gjort några grymt fina bezelar med!tack för tippset.Om jag inte är helt ute och cyklar nu så tror jag att det är säljaren "pers184" på e-bay som tillverkat dessa? Han har gjort jäkligt grymma saker förr med..
Jag tycker snarare det ser ut som en kopp kaffe toppad med en grymt snyggt moddad Amphibian!Godmorgon rysstråden. Vi öppnar upp arbetsdagen med en delgada-special, en bryggkaffe toppad med en espresso.
Håller med, men undantagsvis kan det funka helt OK med latinska bokstäver ocksåGo morron! Börjar dagen med en liten detaljstudie. Måste säga att jag föredrar modeller där texten är skriven med kyrilliska.
Håller med, men undantagsvis kan det funka helt OK med latinska bokstäver också
Ja på modeller som min Scuba är det helt ok med latinska bokstäver, men överlag:Håller med, men undantagsvis kan det funka helt OK med latinska bokstäver också
Jag tolkar det som att du kommer att behålla nato-bandetSitter o funderar på nästa ryss-mod, kanske köper en klocka från wish för och slakta på delar... Återkommer
Edit: Donator är beställd, skall bara ha en del och det är inte urverk, tavla, visare eller boett.
Nu skall jag bara hitta lämplig Vostok-klocka (boett) samt fundera på hur jag skall lösa tavlan och hitta visare...
Absolut:Ja på modeller som min Scuba är det helt ok med latinska bokstäver, men överlag:
Ju mer kyrilliska desto bättre
Jag tolkar det som att du kommer att behålla nato-bandet
Alltid kul med en klocka som inte bara visar rätt tid två gånger per dygn!Tuffar vidare med min oerhört manliga Big Zero som hållit tiden hela dygnet!
Det känns riktigt jäkla bra! Titta bara
Jäpp! Den första jag fick, gjorde just det.. Men inga problem o byta. Gubben har ett litet lager av dem, så han löste det.Alltid kul med en klocka som inte bara visar rätt tid två gånger per dygn!
Det får vi kolla med skaparen @VonVart har du köpt visarna? Är ute efter något liknande!
Japp. här har du @RikalaDet får vi kolla med skaparen @Von
Japp. här har du @Rikala
Комплект стрелок 3 для часов Восток купить с бесплатной доставкой
Комплект стрелок 3 для часов Восток купить с бесплатной доставкой по России от завода производителя. Более 10 лет опыта и 1000 довольных клиентовkomandirskie.com
Ingenting på G precis nu, men jag hör av mig nästan gång (kan dock ta ett tag...)Ohoj!
Är det någon som har en sådan här bezel i mässing liggandes?
Eller är det någon som är på väg att beställa något från meranom och kan tänka sig att köra på samfrakt express? AV princip kan jag inte beställa envridning för 60 kr och betala 200 kr för frakt. XD