Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar va snygg. Känns som den perfekta klockan i skidbacken!Just ja, har ju haft denna på hela dagen lång
Dubbelpostar, men den platsar ju här också
Ngn vintage historia, har ingen koll. Köpte det här på forumet av @JohanSAVad är det där för band?! plastbund?
Svincoolt!
Vart hittar man det?
Ser ut som Slava 2414 ?Vad i hela friden är detta för urverk? Sitter i en Vostok.
Har bara dennaNågon som har Amphibia-bezels över att avvara? Kan vara vad som egentligen. Skicka gärna bild här i tråden på vad ni har.
Vet att det finns en köp och säljdel, men chansar på att det inte blir någon varning samt att jag känner att det är bättre att gå på kärnan direkt
Någon orginal eller modd bezel?Någon som har Amphibia-bezels över att avvara? Kan vara vad som egentligen. Skicka gärna bild här i tråden på vad ni har.
Vet att det finns en köp och säljdel, men chansar på att det inte blir någon varning samt att jag känner att det är bättre att gå på kärnan direkt
Kom på att jag har en till, en blå som satt på Komandierskien (K65) när den kom hem.Har bara denna
Jag kan kolla över läget i gömmorna efter jobbet. Är du ute efter original eller mådd?Någon som har Amphibia-bezels över att avvara? Kan vara vad som egentligen. Skicka gärna bild här i tråden på vad ni har.
Denna blå finns oxå. Med lite jobb skulle den kanske kunna passa braTack för svaren! Jag har denna på väg in och letar egentligen efter något som skulle passa till den för att byta av lite med och jag vet inte riktigt själv än, därav "hit me!"
Jag är ju gärna för vintage och original och i detta fall stämmer det ju, men samtidigt så lyfter klockan lite med annat armband eller annan bezel. Med tanke på hur lätt det är att byta bezel (oftast) så blir det lite som att byta band och man kan variera sig lite utan att på det sättet frångå grunden.Någon orginal eller modd bezel?
Helt rätt tänk!ska kolla när jag kommer hem!Jag är ju gärna för vintage och original och i detta fall stämmer det ju, men samtidigt så lyfter klockan lite med annat armband eller annan bezel. Med tanke på hur lätt det är att byta bezel (oftast) så blir det lite som att byta band och man kan variera sig lite utan att på det sättet frångå grunden.
Det är väl inte mer än så att det är en modern variant av den klassiska duden?Jo, har noterat att det är en helt annan Dykargosse än den "normala" på tavlan ovan, någon som sitter på kul kuriosa om just denna?
Tycker snarare han ser äldre ut rent modemässigt i badbrallor och grejer men du har säkert rättDet är väl inte mer än så att det är en modern variant av den klassiska duden?
Snyggt! Gillar bandet - Barington Racer Red?? Var köpte du det och är du nöjd med känsla & kvalitet?Startar upp jobbveckan med en kaffe och 420 Red Hot Navigator modd.
Tycker snarare han ser äldre ut rent modemässigt i badbrallor och grejer men du har säkert rätt
Nä, då hade det varit bar överkropp och en (minst) livsfarlig haj med tror jagDet är Putin som kör lite Hawaii-style diving tror jag
Nä, då hade det varit bar överkropp och en (minst) livsfarlig haj med tror jag
Sovjets Burt Reynolds?Ah, äntligen tisdag o jobb igen