• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Dubbelpostar, men den platsar ju här också 😀
E1468650-0FAA-491C-812B-92F06677B425.jpeg
88603222-FE23-4DC4-B63B-60EBEB32349C.jpeg
3B259816-C863-4ACE-8284-872CE47E90AF.jpeg

Någon som har Amphibia-bezels över att avvara? Kan vara vad som egentligen. Skicka gärna bild här i tråden på vad ni har.
Vet att det finns en köp och säljdel, men chansar på att det inte blir någon varning samt att jag känner att det är bättre att gå på kärnan direkt 😉

Någon som har Amphibia-bezels över att avvara? Kan vara vad som egentligen. Skicka gärna bild här i tråden på vad ni har.
Vet att det finns en köp och säljdel, men chansar på att det inte blir någon varning samt att jag känner att det är bättre att gå på kärnan direkt 😉
Jag kan kolla över läget i gömmorna efter jobbet. Är du ute efter original eller mådd?

Jag är ju gärna för vintage och original och i detta fall stämmer det ju, men samtidigt så lyfter klockan lite med annat armband eller annan bezel. Med tanke på hur lätt det är att byta bezel (oftast) så blir det lite som att byta band och man kan variera sig lite utan att på det sättet frångå grunden.
Helt rätt tänk!ska kolla när jag kommer hem!😁

Tillbaka
Topp