En Zissou, riktigt snygg!Ny kompis kom idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Zissou, riktigt snygg!Ny kompis kom idag.
Ja, är riktigt nöjd! Riktigt bra matchande band. Sobert, men syns ändå.En Zissou, riktigt snygg!
Exakt, skulle beskriva det som en klocka som syns men inte sticker ut.Ja, är riktigt nöjd! Riktigt bra matchande band. Sobert, men syns ändå.
På spiken där!Exakt, skulle beskriva det som en klocka som syns men inte sticker ut.
Zissou, Zissouigare, ZissouigastEn Zissou, riktigt snygg!
Zissouigastiskt!Zissou, Zissouigare, Zissouigast
Har jag nämnt att jag diggar Steve Zissou? Här är min allra fränaste profilbild på ett annat forumZissouigastiskt!
Zissou, Zissouigare, Zissouigast
Slarvigt kit tycker jag, bara färgerna som stämmer hyfsat braDu behöver resten av "kit:et" med..
Man kanske skulle se den där filmen... Någon som vet var den finns tillgänglig?Har jag nämnt att jag diggar Steve Zissou? Här är min allra fränaste profilbild på ett annat forum
Med din humor så tvingar jag dig att se den Fanns på viaplay sist jag såg den.Man kanske skulle se den där filmen... Någon som vet var den finns tillgänglig?
Vet ej externt, men tror jag har den i samlingen i filmrummet i källaren..Man kanske skulle se den där filmen... Någon som vet var den finns tillgänglig?
Ja för tusan, du sitter ju dessutom på premium baklocket deluxe..."Don't talk the talk unless you can walk the walk!"Vet ej externt, men tror jag har den i samlingen i filmrummet i källaren..
Man måste ju se den nu!
Det låter nästan som en sådan där DVD, som man pratade om förr i tidenVet ej externt, men tror jag har den i samlingen i filmrummet i källaren..
Man måste ju se den nu!
Viaplay funkar i mitt fall, men tyvärr ingen träff där...Med din humor så tvingar jag dig att se den Fanns på viaplay sist jag såg den.
Hysteriskt kul parodi på Jacque Cousteaus knasigheter (som om inte originalet räckte)
har du kollat hyravdelningen?Viaplay funkar i mitt fall, men tyvärr ingen träff där...
Tror t.o.m. att det är en s.k. blåstråle..Det låter nästan som en sådan där DVD, som man pratade om förr i tiden
Jamen dåså!@Johanaxe66 SFanytime har den annars
Jamen dåså!
Ja den blir finfin på plastboetten!Kolla igenom klocksamlingen för några veckor sedan, och blev sugen på annan Bezel till plast ryssen! Hittade klocka på EBay, tror det är denna bezel till plastisen? @Beo vad säger du?
Men var en charmig donator med, har 3ak.. på tavlan! Så den får prick bezel istället!
Jag vill bara påpeka att Komandirskien med vit tavla och titan-nitrid-boett är en riktig goding!Kolla igenom klocksamlingen för några veckor sedan, och blev sugen på annan Bezel till plast ryssen! Hittade klocka på EBay, tror det är denna bezel till plastisen? @Beo vad säger du?
Men var en charmig donator med, har 3ak.. på tavlan! Så den får prick bezel istället!
Nej jag menar 170. Som 150 i måtten men borstad.Öööh, lite osäker, men du menar inte möjligtvis 710? (snygg är den oavsett nuffror)
Jag jädrar, jag tittade lite slarvigt kan man väl säga!Nej jag menar 170. Som 150 i måtten men borstad.
Så här ser den ut i original innan bezel- och bandbyte.
Vostok Amphibian 170865 watch - only $129,90 / Buy Online in Soviet.Market - Soviet Market
Buy vostok amphibian 170865 Vostok 2416B WR 200m and over famous russian watches at Soviet Market store. Best prices and quality. Fast shipping all over the world.soviet.market
Japp! Så nu måste den ju flyttas till detta Zissouileriska mästerverk. Boettöppnare måste anskaffas.Ja för tusan, du sitter ju dessutom på premium baklocket deluxe..."Don't talk the talk unless you can walk the walk!"
Har du en egen eller känner någon med 3D-printer kan jag rekommendera dessa, använder själv och fungerar mkt bra!Japp! Så nu måste den ju flyttas till detta Zissouileriska mästerverk. Boettöppnare måste anskaffas.
Nice! Har ingen själv och vet ingen heller som har.. kanske någon här kan förbarma sig över undertecknad och ordna en sådan mot ersättning? Blink, blink..Har du en egen eller känner någon med 3D-printer kan jag rekommendera dessa, använder själv och fungerar mkt bra!
Vostok Amphibia caseback tool by Deformist
Tool for removing the caseback ring for Classic Vostok Amphibia watch.Note: Does not fit the Classic Komandierski.Created in FreeCad 0.17Cura settings for my Anet A8:Layer: 0,2 mmBrimInfill 20 %Speed: 50 mm/s2 files, one with slightly larger tool pegs. Try that one first.Printed mine in PLA, did...www.thingiverse.com