Henrik.Sanborn
Silver
Nya ryssen i samlingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig!!Flong nytt, kom idag!
Men ref.numret är ju bara "tre första" vilken boett - och "tre sista" vilken tavla - så att armband och bezel är olika är inte konstigt.Trevlig!!
Visst är det en 170600?
Jag är lite brydd över just den. Jag har nämligen sett att de skiljer sig åt mellan vostok-watches.24com och soviet.market med samma ref nr.
Så här ser den ut på vostok-watches.24com
Som din alltså.
Så här ser den ut på soviet.market
Fetare markeringar och annan bezel. Jag har aldrig sett tidigare att samma ref.nr kan se olika ut på olika ställen.
Någon annan som noterat detta eller liknande fenomen?
Trevlig!!
Visst är det en 170600?
Jag är lite brydd över just den. Jag har nämligen sett att de skiljer sig åt mellan vostok-watches.24com och soviet.market med samma ref nr.
Som din alltså.
Fetare markeringar och annan bezel. Jag har aldrig sett tidigare att samma ref.nr kan se olika ut på olika ställen.
Nädu, det där var ju min senaste klocklåda, som kom idag.Det där ser ut som min beställning från Meshok som är på väg...
För snyggt!Nu är det bevisat, det går även väldigt bra att göra popcorn med en kronograf på handleden!
Glad ryssfredagskväll på alla vänner!
Ja.. jo... ok ... det där blev ju en tredje variant med den tavlan son vostok-watches24.com har och den bezeln som soviet.market har.... såååå nu är ju allt solklart.Jag tror att vostok-watches.24com sätter ihop lite egna delar och byggen och inte alltid med delar från Vostok utan även använder eftermarknads prylar (vilket dom även säljer en del av på sin sida)..
Så kolla istället på vostok fabrikens hemsida så får du svaret hur den ska se ut
Чистопольский часовой завод Восток - официальный сайт. Амфибия 170600
Чистопольский часовой завод Востокvostokinc.com
Det är nog samma tavla på alla bara att index ser lite annorlunda ut från sidan då du ser hela "prismat" där medans du bara ser strecken som är målad på "index prismor" rakt framifrånJa.. jo... ok ... det där blev ju en tredje variant med den tavlan son vostok-watches24.com har och den bezeln som soviet.market har.... såååå nu är ju allt solklart.
Såå vackert!jag är ju bara tvungen att dela med mig av min favo,fantastisk sång och dansen är ju ett riktigt benpass!Jag kör med mina ryska husgudar Otava Yo
Olvonbusken!! Klassiker!!Såå vackert!jag är ju bara tvungen att dela med mig av min favo,fantastisk sång och dansen är ju ett riktigt benpass!
Olvonbusken?nu är jag bort tappad?Olvonbusken!! Klassiker!!
Jag spelar själv fiol och hade gärna suttit med på den där båten och filat lite i bakgrunden!Jag kör med mina ryska husgudar Otava Yo
Japp, sätter ihop vissa specialare själva men alla delar som säljs på V24 skall enligt Peter himself vara från fabriken i Chistopol.Jag tror att vostok-watches.24com sätter ihop lite egna delar och byggen och inte alltid med delar från Vostok utan även använder eftermarknads prylar (vilket dom även säljer en del av på sin sida)..
Så kolla istället på vostok fabrikens hemsida så får du svaret hur den ska se ut
Чистопольский часовой завод Восток - официальный сайт. Амфибия 170600
Чистопольский часовой завод Востокvostokinc.com
Nädu, det där var ju min senaste klocklåda, som kom idag.
Japp, sätter ihop vissa specialare själva men alla delar som säljs på V24 skall enligt Peter himself vara från fabriken i Chistopol.
Vissa prylar i små volymer som inte är "officiella" om jag förstod honom rätt
Ahhh!jag googlade och nu fattar jag!olvonbuske olvonbuske min olvonbuskeOlvonbusken?nu är jag bort tappad?
Vad är Michael Jacksons Thriller jmf med detta mästerverk?!Såå vackert!jag är ju bara tvungen att dela med mig av min favo,fantastisk sång och dansen är ju ett riktigt benpass!
Äh, jag bryr mig inte heller för jag jobbar ju med...skönhetsoperationerKänns som det där med refnr etc är någonting man håller på med i väst, det behöver man inte bry sig så mycket om i öst...
Ja hans steg går inte att jämföra med deras!Vad är Michael Jacksons Thriller jmf med detta mästerverk?!
Jag vet, tyvärrHa! Räcker inte långt!
Sångens text är en hyllning till olvonbusken. Den behandlar hur sångaren längtar efter att ligga under olvonet, äta hallon och sova skönt.Olvonbusken?nu är jag bort tappad?
HejTrevlig!!
Visst är det en 170600?
Som din alltså.
Japp!jag googlade det men tack för infon iafSångens text är en hyllning till olvonbusken. Den behandlar hur sångaren längtar efter att ligga under olvonet, äta hallon och sova skönt.
"Kalinka" (ryska: Калинка Kalinka, 'lilla olvonet/snöbollsbusken’) är en känd och populär rysk visa. Den skrevs 1860 av Ivan Larionov och spreds snart vidare av en folkmusikkör. "Kalinka" har därför, delvis ohistoriskt, kopplats samman med Rysslands folkmusikarv.
Ja den är riktigt snygg. Och ja, jag ser nu att det är samma tavla, bara att ljuset reflekteras lite olika.Hej
Intressant diskussion! Ja det är en 170600. Köpte av en rysk säljare på EBay, kollade faktiskt ref på Vostoks hemsida inna jag la mitt bud. Men jag är verkligen nöjd med klockan, väldigt snyggt borstad boett!
Verkligen trevlig tråd också, många kunniga entusiaster här!