Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som provat Vostok originallänk?
Man får vad man betalar för antar jag?!
https://www.ebay.com/itm/391478073134
Ett nja på dessa. Skitstora, dyra och med inte särskilt bra gängad boettlucka. Inte tillverkade i Ryssland. Dessutom är det inte alla som kör riktiga vostokurverk, det sitter oftast Seikogrejer i dem vilket innebär att vissa modeller har noll koppling till Ryssland.. Expedition Nordpol har dock Vostokverk och ser rätt cool ut, även om den är av modellen "handledsmonterad snusdosa". klockorna har även mycket bra lume har jag förstått.Vad tycker ni om Vostok Europe?
Jag har en Anchar Chrono. Stor? Ja 48mm, fast ganska tunn. Dyr? Nja Rek pris 6200 jag köpte för 50% 3100kr. Inte bra gängad boettlucka? Vet ej men ska tåla 200m vatten. Inte tillv. i Ryssland? Nej, Litauen. Seiko/Miyota verk. Lumen är tritium som lyser hela tiden. Perfekt sovklockaEtt nja på dessa. Skitstora, dyra och med inte särskilt bra gängad boettlucka. Inte tillverkade i Ryssland. Dessutom är det inte alla som kör riktiga vostokurverk, det sitter oftast Seikogrejer i dem vilket innebär att vissa modeller har noll koppling till Ryssland.. Expedition Nordpol har dock Vostokverk och ser rätt cool ut, även om den är av modellen "handledsmonterad snusdosa". klockorna har även mycket bra lume har jag förstått.
dyra i jämförelse med Vostok amfibiaInte bra gängad boettlucka? Vet ej men ska tåla 200m vatten. .
9 år gammal modell. Numera har dom ett annat system, med en ring som trycker åt boettlocket.dyra i jämförelse med Vostok amfibia
Ang boettlucka: Jag drar den slutsatsen efter denna ögonvittnesskildring. En amfibia är betydligt stryktåligare.
http://forums.watchuseek.com/f10/vostok-europe-rocket-n1-crashed-happy-end-57289.html
ok, då verkar de köra med samma system som amfibiorna nu. Det är ju perfekt!9 år gammal modell. Numera har dom ett annat system, med en ring som trycker åt boettlocket.
Satan, den där ringen gick inte av för hackor
Det var generöstVilken behöver du? Har jag en så kan jag skicka den till dig gratis.
Ny modell ? Har aldrig sett denna.För den som vill känna att man bär klocka...
dra ett PM med din adress till mig så slänger jag ett 18mm på lådan. det är bara bra om någon får användning för de där vostoklänkarna.Det var generöst
Länken skall vara till denna.
Sovjettillverkad med 18mm bandbredd.
nope, gammal cooling.Ny modell ? Har aldrig sett denna.
Ifall du nån gång drabbas av en kraftig hjärnskakning (eller något liknande) så kan du PM:a mig ifall du vill sälja dennope, gammal cooling.
Tyvärr är det en snodd bild, mina 16,5 cm handleder fixar inte Vostok Europe.Ifall du nån gång drabbas av en kraftig hjärnskakning (eller något liknande) så kan du PM:a mig ifall du vill sälja den
Vad glad för det du, mina 20 cm är inte alls synkroniserade med mina små fruntimmershänderTyvärr är det en snodd bild, mina 16,5 cm handleder fixar inte Vostok Europe.
Testade "seiko" bezelen på Komandirskien, blev rätt nice!
Gå in på meranom.com så kan du beställa nya urverk. Tror de ligger under rubriken Amphibia Classic --> Reservdelar..Var hittar man nya verk, och vad kostar dom?