Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom är snygga, bra köp! Fint med rätt visare också som kan vara bytta ibland. Apropå det så har jag en som fungerar perfekt och är fin i boetten, men tavlan behöver bytas så om någon har en sådan över så får personen hojta till. @Rikala inget som kom i din låda?
Kan man inte få en visning av möglet i lådan!! Mögel är ju roligast tycker jagNej, tyvärr inte. Köpte bara massa mögel i den stora lådan, och ingen Big Zero.
Kan man inte få en visning av möglet i lådan!! Mögel är ju roligast tycker jag
Riktigt bra den där kombon!Batman-Komandierskie får börja dagen, ryssfredag som det är
Väldigt roligt att du träffade så rätt. Jag kan bara instämma i känslan!Myser Sturmanskie idag med!den ÄR förbskat trivsam på armen och det är ovanligt med samma 2 dagar i sträck!!
Ja men jag väntar bara på vettigare strapp till den,väntar ihjäl mig på det grå jag beställde samtidigt som klockan men ruttnade idag och beställde ett rött canvas från forum brodern och säljaren @Rawa,hoppas färgen stämmer till chronograph visarna.Väldigt roligt att du träffade så rätt. Jag kan bara instämma i känslan!
Absolut, håller med helt och hållet!Ryssfredagen är inte slut. Avnjuter ett glas rött efter maten i sällskap med tunnan.
Ok, kan inte motstå!Myser Sturmanskie idag med!den ÄR förbskat trivsam på armen och det är ovanligt med samma 2 dagar i sträck!!
Vackert!Ok, kan inte motstå!
Ser man ju på kronan över Sealord att det är något premium.Mera från godislådan.
Ett mögelarmband, ett äkta Sealordband! (Vad det nu Sealord är för märke). Rassligt värre!
Allt mögel jag köpte i godislådan är faktiskt utvalt av mig (även om vissa köp kanske kan vara svåra att förstå), inget kommer från en större "lot".
Vissa av köpen mindre genomtänkta än andra (inte detta dock).
Trevlig ryssfredag på er kamrater!
Just det ja. Har inte dom där Rålex också en krona? Rålex, Sealord...mmm. Kanske bara olika årgångar från samma fabrik?Ser man ju på kronan över Sealord att det är något premium.
Snygg!de är ganska trevliga med faktiskt.Visst var det några som för en tid sedan diskuterade ”plastklockan”?
350kr splitter ny.
Man måste våga Google Translate:a lite, men en cool klassiker.
Ser man ju på kronan över Sealord att det är något premium.
Just det ja. Har inte dom där Rålex också en krona? Rålex, Sealord...mmm. Kanske bara olika årgångar från samma fabrik?
Grymt!!Mer från mögel gottislådan, denna gång hela 3 klockor! Alla tre är damur...
En Zaria och två Bobeda
Zaria:n fungerar vid uppvridning och har ett lagom stort urverk! Känns inte så sovjetiskt då det är fint utsmyckat.
Zaria:n vs Kommandirskie
De andra två går inte, men har fina urverk också!
Haha, vad häftigt!Det kommer, ca 1/dag
Här är en av de få som faktiskt fungerar. En Luch, 15 juveler.
Vad kan dölja sig i en sådan här klocka?
Lite oväntat, ett damursverk?
En kul detalj jag inte sett innan iallafall. Pinnen man skall trycka på för att få loss bommen sitter alldeles självt och är riktigt smal (var nästan rädd att den skulle gå av när man tryckte på den)!
Clean och riktigt fin!Glad ryssfredag. Idag luftas Classican.