Jag röstar på röda eller svartrosa. Canvasen är somrig med... Hmmm, svårt val. Svartrosa skulle jag nog köra på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det rosa "Engelsk konfekt"-bandet såklart! Lätt manligast
Raketa Big Zero, en sovjetisk Daniel Wellington.Jag röstar på röda eller svartrosa. Canvasen är somrig med... Hmmm, svårt val. Svartrosa skulle jag nog köra på!
Det här känns ju inte så dumt. Antingen är jag tvärlurad eller så är den oväntat mycket mint.
Tjockt glas, som det skall vara.
Makalöst. Har den legat i en tidskapsel?Det här känns ju inte så dumt. Antingen är jag tvärlurad eller så är den oväntat mycket mint.
Ett stort grattis! Vilket fynd!Det här känns ju inte så dumt. Antingen är jag tvärlurad eller så är den oväntat mycket mint.
Wow, tack, ibland skall man ha tur.Ett stort grattis! Vilket fynd!
Den där är praktiskt taget oanvänd serru. Det såg jag redan i annonsen. Bakboetten avslöjade det.
Bakboetterna är oftast blanka på den där - superhäftiga - modellen. Det är precis när de är flong-nya som bakboetten ser lite "borstad" ut. Efter lite användning så tror jag att den blir blank.
Efter vad jag har läst tillhörde klockan utrustningen på fartyg och användes vid dykningar. Efter uppdragen återlämnades utrustningen och klockan följde med utrustningen och stannade ombord på fartygen.
Jag antar att ryska marinen utrangerar gammal utrustning allt eftersom de moderniseras och vissa av klockorna kanske inte ens har använts vid utrangeringen?
Det var i så fall en både vacker och välartikulerad svordom.Idag släpper vi historiens vingslag helt, och svär istället i kyrkan med min plo-proof-Ministry.
Mjukt silikon passar sommarvärmen perfekt!
TGIRL (thank god it’s rysslördag!)
Idag släpper vi historiens vingslag helt, och svär istället i kyrkan med min plo-proof-Ministry.
Mjukt silikon passar sommarvärmen perfekt!
TGIRL (thank god it’s rysslördag!)
Åh, jag ska se vad jag kan göra. Idag är bra fotoljus också.Skulle någon kunna posta en länk till tydlig jämförelse i tjocklek mellan civila 350:an och den militära Nvch30 Gen1?
Eller kanske någon kan förbarma sig och lägga sina två olika ex på varandra och ta en tydlig bild?
Har letat men inte hittat några bra jämförelsebilder.
Hittar Gen2: or liggande på varandra, men inga 350: or ...
Tack på förhand Russkies!
Hoppas det förlåtes med bund på!Skulle någon kunna posta en länk till tydlig jämförelse i tjocklek mellan civila 350:an och den militära Nvch30 Gen1?
Eller kanske någon kan förbarma sig och lägga sina två olika ex på varandra och ta en tydlig bild?
Har letat men inte hittat några bra jämförelsebilder.
Hittar Gen2: or liggande på varandra, men inga 350: or ...
Tack på förhand Russkies!
Jädrar va härlig samling!!Jag brukar dra fram den här minisamlingen nå'n gång per år och dra upp dem. Idag var en bra dag. Beo hann före med bilder ser jag.
Bund ska man inte be om ursäkt för!Hoppas det förlåtes med bund på!
skillnaden är glas tjocklek och tjocklek på baklock och i övrigt inget annat,experterna brukar väga baklock för äkthet.
Wow, vilken samling, inkl alla tre generationerna av NVCh-30?Jag brukar dra fram den här minisamlingen nå'n gång per år och dra upp dem. Idag var en bra dag. Beo hann före med bilder ser jag.
Rena rama jumafton! Det andra paketet dök upp idag... Bara en klocka i detta paket!
Fick två bonusgrejer. Den högra, pins:en, verkar vara nytillverkad. Kul ändå.
Själva klockan. Känns Bezeln bekant?
Baksidan är kul! Den har texten "Från President L Kutjma".
Vem är då L Kujtma? Det är Leonid Kutjma, som var president i Ukraina mellan 1994 till 2004. Innan dess var han premiärminister mellan 1992 till 1993. Han verkar leva fortfarande och är idag 82 år gammal.
Undra vem som fick en sådan här klocka...
Någon mer info för den ovetande?Den här va lite spännande.. Serkisof Vostok 2427