• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Rikala

Patek
2-Faktor
Mitt paket med en Zvezda har nog just fastnat hos den där gynnaren på bilden.
Drygt en månad har passerat ...
Men kanske en september-överraskning? 🤣 😂🤣😂

Två av mina nya paket har den där gynnaren skickat tillbaka till Ryssland, verkar som det nästan är standardförfarande nu för tiden, fler skickas tillbaka än som kommer fram...

Bra jobbat, postmord, ni förtjänar en snigel i ögat! 😉
 

Kreacon

Audemars
Denna klocka kan jag dessvärre garantera att jag kommer att behålla tills vidare! :D Det finns flera exemplar både på bukten och etsy. Min införskaffade jag via den sistnämnda sajten.
Förstår det!
jaha men engelska förstår jag ju! Kör ett besök på bukten då! Än så länge har ungefär 100% av mina sommarpaket från eBay skickats tillbaka till säljaren pga bristfällig dokumentation. Men skam den som ger sig!
 

Kreacon

Audemars
Två av mina nya paket har den där gynnaren skickat tillbaka till Ryssland, verkar som det nästan är standardförfarande nu för tiden, fler skickas tillbaka än som kommer fram...

Bra jobbat, postmord, ni förtjänar en snigel i ögat! 😉
Samma här. Nya regler? Säljaren som är legit har aldrig fått några liknande returer. Denna vecka hade han fem (!) och enbart från Sverige.
 

TychoBrahe

Panerai
2-Faktor
Meshok-måndag.
IMG_20210628_174015.jpg
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Dubbelpostar detta inlägg
På väg till moppen då jag har traktorn på Gärdet, så nu är de dags att åka hemåt och hjälpa till att släppa ut kossorna. De har blivit lite mer stökiga nu och tvivlar inte på att gå bergsäkra gång i grannens trädgård och odlingar. Kliver dom in där är jag rökt. Spelar ingen roll om man ens har kamoflauge brallor och rysk klocka på sig, men bättre att gardera sig än att stå oförberedd
DSC_3786.JPG
DSC_3788.JPG
 

Samlarn

Rolex
Dubbelpostar detta inlägg
På väg till moppen då jag har traktorn på Gärdet, så nu är de dags att åka hemåt och hjälpa till att släppa ut kossorna. De har blivit lite mer stökiga nu och tvivlar inte på att gå bergsäkra gång i grannens trädgård och odlingar. Kliver dom in där är jag rökt. Spelar ingen roll om man ens har kamoflauge brallor och rysk klocka på sig, men bättre att gardera sig än att stå oförberedd
DSC_3786.JPG
DSC_3788.JPG
Snygg mesh.
 

Beo

Patek
2-Faktor
Dubbelpostar detta inlägg
På väg till moppen då jag har traktorn på Gärdet, så nu är de dags att åka hemåt och hjälpa till att släppa ut kossorna. De har blivit lite mer stökiga nu och tvivlar inte på att gå bergsäkra gång i grannens trädgård och odlingar. Kliver dom in där är jag rökt. Spelar ingen roll om man ens har kamoflauge brallor och rysk klocka på sig, men bättre att gardera sig än att stå oförberedd
DSC_3786.JPG
DSC_3788.JPG
Riktigt bra kombo👌!och välkommen hit föresten😊!
 

Delgada

Patek
DSC_3794.JPG

Ute och fotar nykomlingen, jag ser nåt på glaset... Redan ko-skit på glaset, blir att bada den nu. Den borde ju tåla våran uppblåsbara pool😀
Ja det blev ju verkligen bra kombo med mesh till den klockan.
Kul att du valde en boett man inte ser lika ofta som 090 tex.
Visst blev tavlan snyggare i verkligheten än på bild! Tack vare plexikupan. 😁
Plexit är visserligen lite mer lätttrepat än dina andra beater. Men å andra sidan möjligt att polera upp igen.
Kamrat @Beo hade nyligen en liten föreläsning för oss andra hur det går till på bästa sätt.👍
Återigen, Välkommen!
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Ja det blev ju verkligen bra kombo med mesh till den klockan.
Kul att du valde en boett man inte ser lika ofta som 090 tex.
Visst blev tavlan snyggare i verkligheten än på bild! Tack vare plexikupan. 😁
Plexit är visserligen lite mer lätttrepat än dina andra beater. Men å andra sidan möjligt att polera upp igen.
Kamrat @Beo hade nyligen en liten föreläsning för oss andra hur det går till på bästa sätt.👍
Återigen, Välkommen!
Ja tavlan är jättefin och meshet blev överraskade bra, stör mig på bezelen lite, ska bli spännande att experimentera lite🤩 plexit ger riktigt charmiga förvrägningar
 
Topp